Black Star Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Lurt på hva som hadde skjedd med kroppen min og.. Her har vi jo en gylden mulighet til å få en jentes synspunkt. Hva hadde du gjort, om du en dag våknet opp som gutt? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tror jeg hadde tatt 3 søvntabletter og bare sovnet nesten av dagen og håpet at dette skulle ta slutt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg hadde runket for å teste hvordan orgasmen er for gutter Så hadde jeg prøvd å finne p-punktet i rumpa.. Testet ut hvordan det var å ha mye større muskelmasse enn jenter.. Jupp. Det er hva jeg ville gjort Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Så hadde jeg prøvd å finne p-punktet i rumpa.. Eyy, jeg er jo gutt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1 invitert noen til å ta MASSE utfordrende bilder2 prøvd sex som dame 3 prøvd alt annet som dame 4. sittet inne og "lekt" Enig i det Iallefall 4'en Sannsynligheten for at jeg ikke hadde komt lengre enn 4'ern er rimelig stor.... haddis: skal du prøve å finne g-punktet i rumpa nå da? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1. ligget i senga studert kroppen min, se og ta på, mye ta på 2. jeg ville posta på et forum: "i dag voknet jeg opp som en 20 år gammel dritdig jente" 3. folk ville demanda pics 4. jeg tar pics og poster de 5. tråden stenges av en dum moderator PGA pr0n 6. gått på det første og beste LAN partye jeg fant og eid alle gutta i Warcraft og CS 7. flørte meg så mange gutter som mulig, opprette en ny mail legge de till som mesenger kontaker. oppretholde kontaken med de i ettertid mens de tror jeg er jente. 8. knuse de små nerdehjertene deres muhahahaha Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 8. knuse de små nerdehjertene deres muhahahaha Ev0l! Hadde utforsket alle aspekter av kroppen, og sikkert sprada litt rundt naken og sånt. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1. ligget i senga studert kroppen min, se og ta på, mye ta på2. jeg ville posta på et forum: "i dag voknet jeg opp som en 20 år gammel dritdig jente" 3. folk ville demanda pics 4. jeg tar pics og poster de 5. tråden stenges av en dum moderator PGA pr0n 6. gått på det første og beste LAN partye jeg fant og eid alle gutta i Warcraft og CS 7. flørte meg så mange gutter som mulig, opprette en ny mail legge de till som mesenger kontaker. oppretholde kontaken med de i ettertid mens de tror jeg er jente. 8. knuse de små nerdehjertene deres muhahahaha *Flire* Genialt :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hmmm... blitt luksushore uten tvil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hmm, men ville ikke det blitt ekkelt da? jeg mener du bruker lissom kroppen din (samme om man er kvinnelig luksus hore eller mannlig lissom...det er din kropp uansett..blir vel like ekkelt... (eller ville du vært mannlig luksus gigolo, bare du ikke har muligheten p.g.a. alder/utseende kanskje? ) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hadde det skjedd skulle jeg ha tatt meg VELDIG god tid i dusjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vi jenter er ikke så skitten som du tror Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) jo det er dere. skitne sjøger alle sammen. Endret 12. september 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hun er dritdeilig. Hva hadde du gjort? Det samme som jeg hadde gjort ellers. Nerding, soving, spising osv. Kanskje tittet litt i et speil. Ikke noe å gjøre et stort nummer ut av. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er jeg den eneste her som hadde gått for en all-girl orgie? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis jeg hadde våknet opp som gutt, hadde jeg begått selvmord Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis jeg hadde våknet opp som gutt, hadde jeg begått selvmord jaha... er det så fælt å vær gutt? jeg vet ikke hvordan det er å være jente og du vet ikke hvordan det er å være gutt.... så du vet ikke om det er fælt eller ikke...... åååå jeg ble født som gutt, jeg må ta selvmord Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Klaget høylytt over hvor feit jeg er mens jeg stapper i meg iskrem. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Klaget høylytt over hvor feit jeg er mens jeg stapper i meg iskrem. :!: Genialt! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvis jeg hade våknet op som gutt, som jeg har gjort hver dag de siste 16 årene så hadde jeg nok gått ned, spist litt forkost, stokke opp på romme å lest meningsløse poster på hw.no, skuratt slik som jeg gjør nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå