guezz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hun er dritdeilig. Hva hadde du gjort? Jeg hadde dratt til en homseklubb for å sjekke opp jenter. Hvis denne transformasjonen var endelig hadde det vært kjedelig med innpåslitne gutter... Og ja jeg kjeder meg nå. Edit: Motsatt hvis du er ei jente... Edit 2: Selvsagt er du fortsatt gutt til sinns eller motsatt hvis du først var ei jente... Endret 13. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Testa åssen det er å være kvinne.. Hadde vært litt interessant for en dag. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Sovet ut resten av dagen Hehe neida, hadde sikkert dratt til en lesbe-bar og funnet meg et par fine damer edit: liten leif Endret 11. september 2004 av Jerre Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Enig med Lancelot! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Fortsatt å sove Endret 11. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ett skjult ønske om å være jente guezz? Nei, jeg hadde prøvd sex som dame. Bare for å lære av det selv Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 drikke å p*** Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nei, jeg hadde prøvd sex som dame. Bare for å lære av det selv Samme her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1 invitert noen til å ta MASSE utfordrende bilder 2 prøvd sex som dame 3 prøvd alt annet som dame 4. sittet inne og "lekt" Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dratt på nærmeste bar og blitt påspandert Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hehehe hadde startet med å urforske den nye kroppen og dens funksjoner. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 2 prøvd sex som dame Jeg ville vertfall ikke prøvd sex som dame, med en mann vist du tenke på slikt... Anyways... Tror jeg hadde låst meg inni skapet livredd, det er alt for mange kvalme mannfolk som er fysj <---- ?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hehehe hadde startet med å urforske den nye kroppen og dens funksjoner. Et par timer ekstra foran speilen kanskje ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1 invitert noen til å ta MASSE utfordrende bilder2 prøvd sex som dame 3 prøvd alt annet som dame 4. sittet inne og "lekt" Enig i det Iallefall 4'en Lenke til kommentar
Folo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hadde gått på byen å fått meg en gratis fylla Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kunne vært spennende... spesielt hvis det var kjæresten man kunne være som en dag... funnet ut hva hun liker best, bare for å bruke det "mot henne" senere. Hadde nærmest blitt en Gud i senga da :!: Man kan finne ut sånt noe på egenhånd også da... utforske og prøve. Jeg og ei venninne pratet om det en gang, hvor spennende det hadde vært å være det annet kjønn for en dag, bare for å prøve. Hun lurte veldig på hvordan det ville vært å "gjøre det med seg selv" som en gutt, og tanken på å "gjøre det med meg selv" som en jente er pirrende. Å ha sex med en gutt frister ikke, men hun foreslo at man da har sex med den man hadde byttet kropp med. Da har man på en måte sex med seg selv på ett merkelig vis. Tja... kanskje? Kan bli mye filosofiske greier rundt dette, så jeg tror jeg stopper nå... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 2 prøvd sex som dame Jeg ville vertfall ikke prøvd sex som dame, med en mann vist du tenke på slikt... Anyways... Tror jeg hadde låst meg inni skapet livredd, det er alt for mange kvalme mannfolk som er fysj <---- ?? enig!!!!!!! blæææ! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg ville lurt på hvor de siste tre årene hadde blitt av.. Hun er dritdeilig. Hva hadde du gjort? Lurt på hva som hadde skjedd med kroppen min og.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, hadde nok oppsøkt nærmeste lege temmelig kvikt. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, hadde nok oppsøkt nærmeste lege temmelig kvikt. For å bli innlagt på psykiatrisk avdeling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå