Equerm Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gå på Elkjøp. Skal du ha vanlig 4:3, widescreen (16:9), størrelse. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Den skal vere 28" eller 32" widescreen, men jeg mente om noen hadde en bestemt å anbelfale, som du har testet og likte eller noe. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Har panasonic og er fornøyd med den, men har største modellen i 32" og betalte 10000 for den. Ser at man må opp i 5-5500 for å finne en 28" med 100Hz. Phillips sine tv'er har jeg aldri likt, har ikke eid en selv men har sett mange som har det. Endret 11. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Ok, takk for infoen, jeg hadde ikke tenkt meg noen 100Hz men det er jo gøy å vite litt Noen andre som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Min tv kostet 6000-7000 om jeg ikke tar feil(den jeg har på rommet vel å merke) Den i stuen kostet 10 000. Men den på rommet kan jeg virkelig anbefale, det er en panasonic 28" flatskjerm Kjøpte den for over et år siden så det er mulig du kan få den ned i 3-4k nå *Edit, denne så glimrings ut, billigversjonen av den i stuen. Tenkte på å kjøpe den jeg oså Og her har vi jo tv'en som jeg har på rommet(som desverre ikke har sunket noe særlig i pris, husker ikke helt hva den kostet, men tror det var 6-7k ) Endret 11. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Genialt. Skattepengene mine går til ditt TV-kjøp. Hurra for velferdsstaten. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Genialt. Skattepengene mine går til ditt TV-kjøp. Hurra for velferdsstaten. Hei, dine skattepenger går til kameraet mitt også, for ikke å snakke om PSP neste år (og masse DVD'er) Endret 12. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Genialt. Skattepengene mine går til ditt TV-kjøp. Hurra for velferdsstaten. Ja, genialt ikke sant, slipper å betale for min egen tv også, men som et plaster på såret skal du få komme å se på med meg når du vil edit: ta med egen film også Endret 12. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Min tv kostet 6000-7000 om jeg ikke tar feil(den jeg har på rommet vel å merke) Den i stuen kostet 10 000. Men den på rommet kan jeg virkelig anbefale, det er en panasonic 28" flatskjerm Kjøpte den for over et år siden så det er mulig du kan få den ned i 3-4k nå *Edit, denne så glimrings ut, billigversjonen av den i stuen. Tenkte på å kjøpe den jeg oså Og her har vi jo tv'en som jeg har på rommet(som desverre ikke har sunket noe særlig i pris, husker ikke helt hva den kostet, men tror det var 6-7k ) Hmm, takk for bra svar, om jeg får nok penger kommer jeg kansje til å kjøpe en SAMSUNG WS28M064N tv. Ellers går jeg nok for en Tandberg TVW2845NT. Endret 12. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har selv en Sony 28" Widescreen 'Trinitron' 50hz. Fungerer bedre enn 100hz pga bilderøret. Dessuten TV-en veldig flott (om man tenker på hvordan det ser ut). Koster vel np rundt 5000. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har selv en Sony 28" Widescreen 'Trinitron' 50hz. Fungerer bedre enn 100hz pga bilderøret. Dessuten TV-en veldig flott (om man tenker på hvordan det ser ut). Koster vel np rundt 5000. Ok, jeg såg på bildet at den såg ganske pen ut Så det blir kansje litt stilfullt Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vil anbefale deg å lese tester i Lyd & Bilde for å få en litt bedre oversikt enn det sporadiske svar her kan gi deg. Jeg fikk ganske god oversikt etter å ha lest bladene i en dag. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Genialt. Skattepengene mine går til ditt TV-kjøp. Hurra for velferdsstaten. Er ikke bare hans TV du finansierer skal jeg si deg;) Drar ned for å handle en slik TV selv i dag, pluss stereobenk Nå er jo riktignok dette mye lån da, men endel av det er nok dine skattepenger. Hehe Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Spar til en flat 32'' widescreen jeg vil anbefale Sony husker ikke mod. nr Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend () er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris? Spar til en flat 32'' widescreen jeg vil anbefale Sony husker ikke mod. nr Hoho, slikt gidder jeg ikke å spare til, kommer sikkert til å ta meg 1 år eller noe, jeg skal bare ha en tv så jeg kan titte på jeg, ikke noe hejmmestereo annlegg, ikke enda da ivertfall og en viss persjon sine skattepenger skal betale for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå