Gå til innhold

Noen som har en TV å anbefale, 3000-4000 kroner?

Equerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min tv kostet 6000-7000 om jeg ikke tar feil(den jeg har på rommet vel å merke) Den i stuen kostet 10 000. Men den på rommet kan jeg virkelig anbefale, det er en panasonic 28" flatskjerm :) Kjøpte den for over et år siden så det er mulig du kan få den ned i 3-4k nå :)

*Edit, denne så glimrings ut, billigversjonen av den i stuen. Tenkte på å kjøpe den jeg oså :)

Og her har vi jo tv'en som jeg har på rommet(som desverre ikke har sunket noe særlig i pris, husker ikke helt hva den kostet, men tror det var 6-7k :( )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend (:D) er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris?

Genialt. Skattepengene mine går til ditt TV-kjøp. Hurra for velferdsstaten.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg en tv nå, har fått stipend (:D) er det noen som har noen å anbefale til en gunstig pris?

Ja, genialt ikke sant, slipper å betale for min egen tv også, men som et plaster på såret skal du få komme å se på med meg når du vil :)

edit: ta med egen film også ;)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Min tv kostet 6000-7000 om jeg ikke tar feil(den jeg har på rommet vel å merke) Den i stuen kostet 10 000. Men den på rommet kan jeg virkelig anbefale, det er en panasonic 28" flatskjerm :) Kjøpte den for over et år siden så det er mulig du kan få den ned i 3-4k nå :)

*Edit, denne så glimrings ut, billigversjonen av den i stuen. Tenkte på å kjøpe den jeg oså :)

Og her har vi jo tv'en som jeg har på rommet(som desverre ikke har sunket noe særlig i pris, husker ikke helt hva den kostet, men tror det var 6-7k :( )

Hmm, takk for bra svar, om jeg får nok penger kommer jeg kansje til å kjøpe en SAMSUNG WS28M064N tv. Ellers går jeg nok for en Tandberg TVW2845NT. :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Har selv en Sony 28" Widescreen 'Trinitron' 50hz. Fungerer bedre enn 100hz pga bilderøret. Dessuten TV-en veldig flott (om man tenker på hvordan det ser ut). Koster vel np rundt 5000.

Ok, jeg såg på bildet at den såg ganske pen ut :) Så det blir kansje litt stilfullt :cool:

Lenke til kommentar

Er ikke bare hans TV du finansierer skal jeg si deg;)

Drar ned for å handle en slik TV selv i dag, pluss stereobenk :p

Nå er jo riktignok dette mye lån da, men endel av det er nok dine skattepenger. Hehe

Lenke til kommentar

Spar til en flat 32'' widescreen jeg vil anbefale Sony husker ikke mod. nr

Hoho, slikt gidder jeg ikke å spare til, kommer sikkert til å ta meg 1 år eller noe, jeg skal bare ha en tv så jeg kan titte på jeg, ikke noe hejmmestereo annlegg, ikke enda da ivertfall og en viss persjon sine skattepenger skal betale for det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...