dmx Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hm.. jeg vet ikke om jeg skulle skrive inn her men jeg har et litte problem med hodetelefoner. Når jeg kobler de til og skal høre på musikk eller spille spill blir det kje bra lyd. Det høres ut som det er for mye bass. Jeg har prøvd å skru ned bassen men det går kje det viser at den er helt nede. Finnes det kanskje noen programer for hodetelefoner? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 skrudd ned på Wave og? sprengt headsettet? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Wave står på halv.. Nei de er kje sprengte, de virker fint på den andre pc`n min.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 funker andre headsett på pc'n da? at ikkje lydkortet er sprengt liksom... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 nei jeg har prøvd andre hodetelefoner men de funka helle kje.. Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 wavw bør være helt nede på 0 da.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har hatt utallige mange problemer av samme sort Lenke til kommentar
dmx Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 du kan kje ha wav helt på 0 for da er det kje no lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå