dmx Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hm.. jeg vet ikke om jeg skulle skrive inn her men jeg har et litte problem med hodetelefoner. Når jeg kobler de til og skal høre på musikk eller spille spill blir det kje bra lyd. Det høres ut som det er for mye bass. Jeg har prøvd å skru ned bassen men det går kje det viser at den er helt nede. Finnes det kanskje noen programer for hodetelefoner? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvilke hodetelefoner? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 det er SONY Stereo MDR-P180 hodetelefoner.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 er de kobla til dataen? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 har du skjekka equelizer instillingene? kanskje de står på full bass og kanskje ikke hodetelefonene takler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå