Shotherra Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Topicen sier det meste men hvordan gjør jeg det? Regner med at det må en mod til... Hovedkortet jeg skal klokke litt med er MSI KT3V. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Korversjon:Hvis den er låst(alle Barton utenom "Mobile" laget etter uke 40-2003 er "superlocked"), er det bare å glemme! Langversjon:Det er vist noen, et eller annet sted i verden, som kanskje muligens har klart å gjøre en Barton om til Athlon MP, med åpen multiplikator, men det fungere vistnok ikke på alle chipset... En annen ting er at hovedkortet ditt er heller ikke er særlig egnet til FSB klokking(har hatt det samme selv ), da det ike har muligheter for å låse AGP og PCI til faste frekvenser... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Søren og, men skulle ønske jeg klarte å låse AGP/PCI bussen.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 er ikke det bare å kjøpe nforce hovedkort? eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 er ikke det bare å kjøpe nforce hovedkort? eller tar jeg feil ? Nei, du gjør ikke det, det er bare det at jeg ikke har no særllig lyst å bruke no peng... og da har vi vel svaret alt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå