Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hei! Faren min er i Oslo for øyeblikket, og han skal kjøpe gaming musa "Logitech MX1000" til meg! (vi bor litt nord for Trondheim) Så, jeg lurte på... er det noen butikker i Oslo som selger MX1000, og som har noen på lager? Om det er mange butikker, så vis til den siden som har musa billigst! Setter pris på SUPER raske svar! EDIT: Har sjekket på Datakjeden, men de har ingen på lager! BTW: Det må være en fysisk butikk! (gjerne med et nett-sted da) Endret 11. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Her Mamoz har den inne, og de er i trondheim.... Endret 11. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Her Mamoz har den inne, og de er i trondheim.... Nei nei! Jeg forstår at jeg er elendig til å forklare... Fattern er i Oslo, og han skal kjpe den der! Og om han skal kjøpe den der, så må han vite hvilken butikk som har den inne. Men, mamoz finnes vel også i Oslo? EDIT: Det er jo ingen som har den inne! Bortsett fra Mamoz, som BARE finnes i Trondheim! Endret 11. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nei så den eneste muligheten er MAMOZ.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Nei så den eneste muligheten er MAMOZ.... Bah! Da venter jeg heller ei lita stund... For jeg bor 10 mil nord for trondheim, og drar ikke helt dit for å kjøpe èi mus! Jaja, du skal ha takk for hjelpen, selv om det ikke førte frem til noe... Men noe jeg har lurt på... Hvorfor er nesten ALLE nettsteder i HELE norge tomme for både MX510 og MX1000, akkurat når jeg skal ha en før høstferien?! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fordi det er konge mus Du får bare prøve å se på alle webshop'ene som dukker opp i produktguide søk...Håper du finner deg en (Kjøper du MX510 blir den bedre å bruke hvis du fjerner et lodd som er skrudd fast inni musa) Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 de hadde den på sida i dag, sida i oslo. Oslo som fattern din var i. (OSLO, HINT HINT ! ! ) :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 de hadde den på sida i dag, sida i oslo.Oslo som fattern din var i. (OSLO, HINT HINT ! ! ) :!: Hvilken side i oslo? BTW: Ikke plag meg for at fattern har dratt fra oslo...for det har han ikke! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kanskje han prøvde å skrive Siba... Bare et forslag Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 de hadde den på sida i dag, sida i oslo.Oslo som fattern din var i. (OSLO, HINT HINT ! ! ) :!: >>>> SIBA, SIBA ,SIBA <<<< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå