Das Bimmer Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Har 1024 MB ram, har satt swapfile=0. Likevel er det en del diskaktivitet når jeg gamer. Ønsker å kjøre spill rett fra ram! Sånn at det ikke blir noe diskaktivitet i det hele tatt. Finnes det programvare som kan laste filer/programmer inn i ram?? Er det farlig? Får man dem ut igjen? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Det vil jo være diskaktivitet under gaming, med mindre du innstallerer spillet i RAM'en hver gang du skal spille det... Spill krever som regel at det enten leses eller skrives fra/til disk. _________________ "I am so smart, I am so smart! S-M-R-T, I mean, S-M-A-R-T!" Homer J. Simpson [ Denne Melding var redigert av: Spirograf på 2002-05-08 17:15 ] Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 17:14, Spirograf skrev:Det vil jo være diskaktivitet under gaming, med mindre du innstallerer spillet i RAM'en hver gang du skal spille det... Spill krever som regel at det enten leses eller skrives fra/til disk. Jupp, og som kjent er harddisken treig som balle... (i forhold til RAM'en... i forhold til alt annet egentlig) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Når jeg tenker over det (... ja) så skal det ikke være loading _i mens_ du spiller. Lasting av grafikk/map/selve spillet osv, skal spille gjøre før den setter igang. Hva kan det være da? My guess: bakgrunnsprogrammer. Ett eller annet sitter i bakgrunnen og tuller med deg/harddisken (kan være windows også for den saks skyld). Ville jeg tro.. (og ja, cluet kom fra forrige post:"Med mindre du har nedlastinger eller annet som foregår =)") [ Denne Melding var redigert av: Cronius på 2002-05-08 21:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå