CurSe Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) og når kan vi som sitter med ISDN se denne filmen på kino/DVD? Endret 18. september 2004 av CurSe Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 og når kan vi som sitter med ISDN se denne filmen på kino7DVD? 5. november Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ble den baby-alien en predator/alien eller bare en ny dronning? Håper det er førstnevnte. Den blir nok en kombinasjon, som nevnt. Jeg har hørt noe om dette før, det har jo kommet ut masse literatur med AvP, og der har jeg såvidt sett noe om en sånn PredAlien. Så det kan jo virke som om det er lagt opp til en oppfølger til denne filmen, filmbransjen skal jo gjøre alt mulig for å suge til seg penger. Personlig syns jeg filmen var ganske tøff. Selvfølgelig en del svakheter og mangler i historien. Og så var det litt for lite fokus på Aliensene, men det har det vært i alle fire filmene uansett. Man skal liksom alltid skjule 70% av det som skjer i mørket, og gjøre masse smart filming så man bare skal skjønne hva som skal skje uten helt å se det. Men det gjelder jo stort sett alle skumle filmer, kan vel ikke klage. Plottet er ihvertfall kjempekult! For de som har sneket seg til å se Alien-filmene da de var små.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Unnskyld, men hva er "kino 7 dvd"..? Eller var det bare når den kommer på kino som var ment...er visst ikke helt med her Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Unnskyld, men hva er "kino 7 dvd"..? Eller var det bare når den kommer på kino som var ment...er visst ikke helt med her var bare jeg som glemte å holde "shift" tasten nede. Shift + 7 = / (ingenting) + 7 = 7 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hehe brukte 8 min på å laste den ned. 1.5 mb/s Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hehe brukte 8 min på å laste den ned. 1.5 mb/s Å så flink, hvor da fra Det er ikke lov med warez her på forumet, så det holdet det du sa. Får håpe på en oppfølger til ENTEN Alien ELLER Predator. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) For prinsippet er å få inn litt menneske, litt predator og litt aliens i en pyramide som de skal kjempe i og dette er gjort på en måte som ikke skulle forårsake så altfor stort hjernebry hos manusforfatter Men hadde det ikke vert for at jeg så denmed heller dårlig kvalitet så... Men angrer vel egentlig ikke på at jeg så filmen, men jeg hadde forventninger til mye, mye mer Endret 18. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Synst den er morsom jeg, historien er møkk men selve filmen er morsom, "If it bleeds we can kill it!" :!: Har ikke sett filmen enda, men er stor fan av Predator å Aliens filmene... Jeg har heller lite lyst til å se en "morsom" Aliens eller Predator film, det er ikke ment som komedie!!! "If it bleeds we can kill it!" blir jo bare teit da, var jo det Arnlod sa i Predator 1... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Kunne ikke dy meg lenger, måtte se den Synes ikke den var borte.. Begynte ganske svakt, men kom seg mer og mer hele tiden utover. Den var jo seriøs da (ikke komedie) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå