Delvis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Etter hva jeg forstår har flere alt sett denne og sagt den var noe dritt. Kan noen si litt mer om hvordan den egentlig er? Endret 11. september 2004 av groenn Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Du bør heller skifte emnetittel først, ellers så kommer en moderator å stenger den. Ta f.eks Er Aliens vs Predator bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Ok det er gjort. Hva som var ulovlig med tittelen slik den var begriper ikke jeg, men regner med du vet hva du snakker om så Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fordi historien er dritt dårlig. Han som lagde filmen kan rett og slett ikke lage noen brea filmer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Synst den er morsom jeg, historien er møkk men selve filmen er morsom, "If it bleeds we can kill it!" :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ok det er gjort. Hva som var ulovlig med tittelen slik den var begriper ikke jeg, men regner med du vet hva du snakker om så Fordi moderatorer setter prise på emnetittel som er beskrivende på det man lurer på Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fordi historien er dritt dårlig. Han som lagde filmen kan rett og slett ikke lage noen brea filmer. Dritt i historien! Bra historie i en sånn film er bare bonus men man drar ikke å ser filmen pga historien. Bra historie er for suckers. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tja, nå går man ikke for å se AvP pga den bra historien. Kom ikke som en bombe at det var mer action enn historie. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Den var bedre enn jeg hadde forventet... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hadde vel egentlig forventet mye men blei litt skuffet da filmen ikke var veldig god men heller "ok" for min del,sikkert dei som kommer til å digge filmen som det er med dei som kommer til å si at det var bare noe drit. Uansett liker man litt sci-fi og en liten blanding av aliens/predator og tomb raider vil man sikkert like denne også til en viss grad Lenke til kommentar
Izor Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Synes den var digg jeg jeg vil for all del anbefale den, men det er mulig det var andre som hadde større forventninger til den. Har liksom ikke gidda å satt meg inn i forhistorien da jeg bare så den for ren underholdning. Mulige det er dårlig historie, men så den mest for actiones skyld jeg da. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fordi historien er dritt dårlig. Han som lagde filmen kan rett og slett ikke lage noen brea filmer. Dritt i historien! Bra historie i en sånn film er bare bonus men man drar ikke å ser filmen pga historien. Bra historie er for suckers. Enig! Når det komme til Alien vs Predator så dritter jeg også litt i historien. Jeg skal se den for actionens skyld og det beste av alt er at Aliens og Predators er mot hverandre. Det har alltid vært min drøm, så filmene er en drøm som har godt i oppfyllelse Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvorfor den er dårlig er vel en smak sak. Personlig synes jeg den var elendig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 så den nettopp her hjemme, syns den hadde bra underholdnigs faktor. var en del fine action scener og passe spennigsfaktor. men man må jo selvsagt ikke finne på og sammenligne den mot f.eks de orginale alien og aliens filmene. en helt ok film visst man vet hva man går til. tapte seg litt på slutten da det var endel tåelige scener og historien hadde et parr hull, men som sagt, en helt grei action film! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Off topic: Sorry, men er jeg helt hjerne-død...sjønner ikke hvor dere har sett filmen?? Har det gått meg hus forbi at den er kommet på kino, eller er dette snakk om import/piratkopier? Om den er kommet ut på DVD blir jeg flau Er stor fan av Alien og Predator filmene , så ville ha vært kult om dere kan gi me info på dette... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er nok en TS "pirat" versjon som de har sett på. Har ikke sett noen DVDscr eller RIP men selv venter eg heller å dra på kino. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Synes den var ganske stilig jeg Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Synes den var elendig, men tror nok det kommer en oppfølger *uheldigvis*. Som jeg sikkert kommer til å se . Regner med at jeg kan poste spoilers her, siden du må ha sett filmen for å svare på spørsmålet. Ble den baby-alien en predator/alien eller bare en ny dronning? Håper det er førstnevnte. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er nok en TS "pirat" versjon som de har sett på. Har ikke sett noen DVDscr eller RIP men selv venter eg heller å dra på kino. Det samme gjør jeg også Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Synes den var elendig, men tror nok det kommer en oppfølger *uheldigvis*. Som jeg sikkert kommer til å se . Regner med at jeg kan poste spoilers her, siden du må ha sett filmen for å svare på spørsmålet. Ble den baby-alien en predator/alien eller bare en ny dronning? Håper det er førstnevnte. Det heter noe så fint som en PredAlien, og det kommer ingen oppfølger som noen vet om. Vil heller ha en oppfølger til Alien ELLER Predator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå