Gå til innhold

Hvorfor er Alien vs Predator en "drittfilm"?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vel egentlig forventet mye men blei litt skuffet da filmen ikke var veldig god men heller "ok" for min del,sikkert dei som kommer til å digge filmen som det er med dei som kommer til å si at det var bare noe drit.

Uansett liker man litt sci-fi og en liten blanding av aliens/predator og tomb raider vil man sikkert like denne også til en viss grad ;)

Lenke til kommentar

Synes den var digg jeg :dontgetit: jeg vil for all del anbefale den, men det er mulig det var andre som hadde større forventninger til den. Har liksom ikke gidda å satt meg inn i forhistorien da jeg bare så den for ren underholdning. Mulige det er dårlig historie, men så den mest for actiones skyld jeg da. :love:

Lenke til kommentar
Fordi historien er dritt dårlig. Han som lagde filmen kan rett og slett ikke lage noen brea filmer.

Dritt i historien! Bra historie i en sånn film er bare bonus men man drar ikke å ser filmen pga historien. :p

Bra historie er for suckers. :tease:

Enig! Når det komme til Alien vs Predator så dritter jeg også litt i historien. Jeg skal se den for actionens skyld og det beste av alt er at Aliens og Predators er mot hverandre. Det har alltid vært min drøm, så filmene er en drøm som har godt i oppfyllelse :thumbup:

Lenke til kommentar

så den nettopp her hjemme, syns den hadde bra underholdnigs faktor. var en del fine action scener og passe spennigsfaktor. men man må jo selvsagt ikke finne på og sammenligne den mot f.eks de orginale alien og aliens filmene.

en helt ok film visst man vet hva man går til.

tapte seg litt på slutten da det var endel tåelige scener og historien hadde et parr hull, men som sagt, en helt grei action film!

Lenke til kommentar

Off topic: Sorry, men er jeg helt hjerne-død...sjønner ikke hvor dere har sett filmen?? Har det gått meg hus forbi at den er kommet på kino, eller er dette snakk om import/piratkopier? Om den er kommet ut på DVD blir jeg flau :blush:

Er stor fan av Alien og Predator filmene :love: , så ville ha vært kult om dere kan gi me info på dette...

Lenke til kommentar

Synes den var elendig, men tror nok det kommer en oppfølger *uheldigvis*. Som jeg sikkert kommer til å se :p. Regner med at jeg kan poste spoilers her, siden du må ha sett filmen for å svare på spørsmålet.

Ble den baby-alien en predator/alien eller bare en ny dronning? Håper det er førstnevnte.

Lenke til kommentar
Synes den var elendig, men tror nok det kommer en oppfølger *uheldigvis*. Som jeg sikkert kommer til å se :p. Regner med at jeg kan poste spoilers her, siden du må ha sett filmen for å svare på spørsmålet.

Ble den baby-alien en predator/alien eller bare en ny dronning? Håper det er førstnevnte.

Det heter noe så fint som en PredAlien, og det kommer ingen oppfølger som noen vet om. Vil heller ha en oppfølger til Alien ELLER Predator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...