Gå til innhold

Engelsk tastatur (alienware)

Zeorsd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte i sin tid en laptop i Dublin. Var ingen problemer med å sette opp norsk tegnsett på den. Akkurat nå bruker jeg en desktop med engelsk tastatur, og som du ser, så har jeg æøå på denne også. Eneste problemet er av og til når merkene på tastaturet ikke matcher hva jeg faktisk skriver, men i det store og hele går det bra.

Det går jo forresten også an å kjøpe seg et lite eksternt tastatur i Norge og bruke med læppisen din også, da.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte i sin tid en laptop i Dublin. Var ingen problemer med å sette opp norsk tegnsett på den. Akkurat nå bruker jeg en desktop med engelsk tastatur, og som du ser, så har jeg æøå på denne også. Eneste problemet er av og til når merkene på tastaturet ikke matcher hva jeg faktisk skriver, men i det store og hele går det bra.

Det går jo forresten også an å kjøpe seg et lite eksternt tastatur i Norge og bruke med læppisen din også, da.

så antallet taster er det samme....?

Lenke til kommentar
så antallet taster er det samme....?

Det vil sannsynligvis ikke være egne taster for ÆØÅ på tastaturet, men ved å sette tastaturet til norsk i operativsystemet ditt så vil du kunne skrive æøå. Det hadde jeg når jeg var i USA. Om Alienware leverer med norsk tastatur vet jeg ikke, men det tror jeg ikke.

jim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...