Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg vurderer å kjøpe en bærbar pc fra England (Alienware) Hvordan blir det med stastatur? Jeg vet lite om løsninger med æøå fra utlandet Er det forresten noen som har erfaringer med alienware? Linker til tilsvarende norske pc'er? Lenke til kommentar
glotón Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 mener å ha lest en post om akkurat det samme for noen dager siden, gjør et søk på alienware.. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Så også et innlegg, men fikk ikke noe svar fra det....... Er det virelig inen her på forumet som har kjøpt en "engelsk" bærbar? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jo det er det. Er også noen har Alienware her på forumet. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jo det er det. Er også noen har Alienware her på forumet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg kjøpte i sin tid en laptop i Dublin. Var ingen problemer med å sette opp norsk tegnsett på den. Akkurat nå bruker jeg en desktop med engelsk tastatur, og som du ser, så har jeg æøå på denne også. Eneste problemet er av og til når merkene på tastaturet ikke matcher hva jeg faktisk skriver, men i det store og hele går det bra. Det går jo forresten også an å kjøpe seg et lite eksternt tastatur i Norge og bruke med læppisen din også, da. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg kjøpte i sin tid en laptop i Dublin. Var ingen problemer med å sette opp norsk tegnsett på den. Akkurat nå bruker jeg en desktop med engelsk tastatur, og som du ser, så har jeg æøå på denne også. Eneste problemet er av og til når merkene på tastaturet ikke matcher hva jeg faktisk skriver, men i det store og hele går det bra. Det går jo forresten også an å kjøpe seg et lite eksternt tastatur i Norge og bruke med læppisen din også, da. så antallet taster er det samme....? Lenke til kommentar
Ebola_4_U Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 så antallet taster er det samme....? Det vil sannsynligvis ikke være egne taster for ÆØÅ på tastaturet, men ved å sette tastaturet til norsk i operativsystemet ditt så vil du kunne skrive æøå. Det hadde jeg når jeg var i USA. Om Alienware leverer med norsk tastatur vet jeg ikke, men det tror jeg ikke. jim Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jo det er det. Er også noen har Alienware her på forumet. Ups... Der var det noen leifer. Beklager det. Mente at noen her på forumet har Alienware pc. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Vel, et areal av et tastatur er vanligvis det samme. Merkingen av tastene er ikke det viktigste for meg, men heller om jeg mister noen "funksjoner"...vankelig å forklare Endret 11. september 2004 av theWWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå