Gå til innhold

Beste harddisk for mine krav?

Magsf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dB teller ikke så mye lissom. Bare at den ikke høres ut som en gravmaskin lissom ^^ Og anbefales det en harddisk med 8mb cache ? Synes denne virker fin =) Men bare kom med forslag, jeg trenger en som er rask til overføring, skal overføre masse filer til den lissom :p

Den disken der er rask og i noen tilfeller til og med raskere enn en raptor, iallefall ifølge testen her: http://www.storagereview.com/articles/2003...25VLSA80_1.html

Lenke til kommentar

Har en WD Caviar S-Ata med 120gb, er fornøyd med den. Kanskje jeg kjøper en ny Western Digital, men hvem er den raskeste og beste av de til under 1500.- kr ? Hva er forskjell på (WD2000BB) og (WD2000JB)??

Endret av Codi0Ne
Lenke til kommentar
Hva er best å kjøpe mellom en 200GB seagate s-ata eller den hitachi disken der?

Har lest og hørt at Hitachi disken er meget rask og stille, men er ikke s-ata egentlig raskere sånn mbps sett? :p

Hitachi disken finnes i både s-ata og p-ata versjoner. Men disken i seg selv er den samme, det er bare overføringsmetoden som er ulik.

Lenke til kommentar
Men får du med S-Ata kabel ? Eller må du kjøpe det i tillegg

Må kjøpe selv.

I hvertfall når det gjelder WD.

Har for tiden 4 stk wd2500jd hjemme. Man blir faktisk forelsket i WD s-ata 250 gb.

Venter på en til på posten. Kjekt å ha litt plass :p

Snart fullt i kabinettet også :/

Vurderer sterkt server kabinett, har hk og cpu hjemme. Trenger bare minne.

Noen tips til bra server kabinett? Med god kjøling og god plass.

Tittet på Chieftec JS-2000, virket som alle nerders drøm også ;)

Edit :

Kan komme med at det er 2 type strøm innganger , seagate har bare nye s-ata strøm tilkobling, med wd så har man den gamle typen ved siden av.

Endret av lie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...