Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ja, vi har laget en parodi på Pacific Blue som heter noe så originalt som "Pacific Oslo". Vi latterligjør de uoriginale handlingene, sykkelpolitiene som sykler i 1. gir, formel 1-lyder når de passerer kamera o.l. Så, bare for å legge til, det blåste som et lite helvete den dagen, så det er derfor lyden er noe "begredelig", men det for så være. Direkte link Selve siden Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Helt ok, ikke noe supert utenom effektene som var ganske bra Synes godt dere kunne gjort mer utav introen da Sikkert morsomt for dere som er med, men litt "kjedlig" for oss andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sikkert morsomt for dere som er med, men litt "kjedlig" for oss andre My thoughts exactly. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er litt enig, men jeg må si at noe av de dere gjorde var litt kult.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvordan fikk dere til den radio/samband lyden til politiet? Og hvilket redigering program bruker dere? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvordan fikk dere til den radio/samband lyden til politiet?Og hvilket redigering program bruker dere? VI brukte rett og slett walkie-talkier. EDIT: Jeg får da bare beklage at ikke filmen appelerte til alle, da vet jeg det. Endret 12. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Åja, trodde dere hadde laget det til etterpå jeg. Kult. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 En ting jeg lurer på, mener dere introen ble litt kjedelig for dere, eller filmen? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gennialt Digger filmene deres..virkelig morsomme! Syns opplegget med å ha alle skuespilelrnavna først bli litt feil, da det røper for mye om innholdet i "episoden". Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Syntes den vart knall jeg siden det for det første skulle være en parodi og for det andre er laget av amatører uten serlig proft utstyr! En skal ikke forvente for mye når en ikke har budsjett over 100,- vet dere Lenke til kommentar
comrad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Syntes den vart knall jeg siden det for det første skulle være en parodi og for det andre er laget av amatører uten serlig proft utstyr! En skal ikke forvente for mye når en ikke har budsjett over 100,- vet dere Det er sant at man ikke kan forvente alleverden av amatørfilmer, men dette betyr ikke at skal gi trampeklapp til alt som kommer inn... Her skal man komme med kritikk. Jeg synes filmen var direkte drit kjedelig. Og gutter det er vel på tide å finne noen nye plasser og filme ? Føler at jeg har sett det gule huset i alle filmene dere. Kom dere ut, og se om dere finner nye nytt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) masse underholdning/tidsfordriv på den sida En del stilig, likte Nike Reklamen Bølleringing Endret 30. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Syns begynnelsen var litt stilig, det med pacific Oslo, men sjølve filmen var vel ikkje fullt så kjekk.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan ikke laste ned siden du har overskridet laste kvota di! Lenke til kommentar
alsvik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 For å være helt ærlig synes jeg filmen var kanom idiotisk synes heller at dere burde bruker mer tid på "storyen"en alle de effektene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå