Gå til innhold

Nokia 6260 - tester?

voluz

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det foreligger noen tester av Nokia 6260? Stort sett bare funnet faktaopplysninger om denne.

Annet som er verdt å vite om denne telefonen?

Altså snakk om denne:

n6260_work_mode_126.jpgn6260_browse_mode_126.jpgn6260_camera_mode_126.jpg6260_pm_video.jpg

Link til produktside her.

Edit: Lagt til link.

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gledet meg til det kommer tester og til amobil kommer med en test av denne. Bortsett fra den elendige standbye tiden, så er Nokia 6260, rå. Nesten en dream come true. :p

Mja... den virker rå ja.

Bare skeptisk til standby-/taletid jeg også - og at den er temmelig stor da. (Men jeg har Sony Ericsson P900 nå, så skal nok takle størrelsen bra.)

Synes det er rart at ikke MobileReview eller MobileBurn har kommet med noen tester av den enda, men. De kommer jo vanligvis med tester av pre-release-telefoner mange uker før public release.

Og Amobil.no sin test blir selvsagt avgjørende! Håper bare de får et eksemplar kjapt OG at de skriver testen kjapt - for jeg har det travelt... :whistle:

Lenke til kommentar
vet dere om størrelsen (ikke oppløsningen)
Skjermen til 6260 er 176x208
:whistle:

---

Så vidt jeg vet så skal den være så godt som like stor som den skjermen på Nokia 6600.

Dette er nok bare spekulasjoner (siden få faktisk har tatt på denne telefonen) men alikevel er det dette jeg har "hørt".

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...