1955 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er "Snekker'n" i farta igjen ? Håper det for oss amatører , når AMD 0,9 og nf 4 kommer trenger vi proffer. Støtter synspunktet om service og PS, mange hadde spart seg for endel fortvilelse hadde de valgt leverandør med litt omtanke. Har PS bommet litt er det viktig at de hjelper "Exorchist" i mål. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ja det er viktig og med en hyggelig tlf til dem der problemet blir forklart vil trådstarter helt sikkert få den hjelp han trenger uansett hva han bestemmer seg for , det er iallefall min erfaring . Har selv fått byttet produkter flere ganger selv om det ikke var deres feil , men at jeg rett og slett skiftet mening underveis . Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg kjøpte for en stund siden ATI Radeon 9600XT, og fannt ut i ettertid at kortet ikke innfridde til mine forventninger. EN telefon til Ps-Data, og alt var klart. Bare å sende pakka tilbake, og pengene vil bli refundert Ypperlig service syns nå jeg... SElv om det ble PowerColor 9800pro fra komplett etterpå da Ps-data= Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg har nå sendt en mail til de hvor jeg forklarer situasjonen og presenterer dem for 2 alternativer. Det ene er at jeg returnerer ram for å få tilbake 400Mhz og bestiller et HK i tillegg. Det andre er at jeg returnerer CPU for å få en 333MHz utgave. For meg passer alternativ 1 best da jeg ikke overklokker, og har et varmt system. Simen PS! Takker for alle innspill. Dagen er reddet Endret 12. september 2004 av Exorchist Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Personelig ville jeg ringt dem på mandag morgen , det er som kjent litt greiere og prate med folk og eventuelle misforståelser kan da tas med en gang , er forøvrig temmelig sikker på at du da får alternativ 1 om det passer deg best . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå