Gå til innhold

Forslag til ny kategori: Hele datamaskiner

Anbefalte innlegg

Veldig mange poster her dreier seg om folk som ønsker kommentarer på maskinoppsett i forbindelse med kjøp av maskin. Disse blir postet under annet som regel.

Kunne det vært en ide med en egen kategori for dette?

Noe i duren: Hele datamaskiner

Slik som vi har kategorien bærbare datamaskiner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og gjerne en for "Dumme spørsmål"... :smile:

Neida, men en kategori for "Hva skal jeg velge" kunne også vært fint. Det har dempet seg nå, men for en måneds tid siden så jeg opptil 3 stk av "Hvilket skjermkort skal jeg velge?".

Dere kunne også laget en liten regelliste hvor det er skrevet om dynking av utropstegn, dynking av smilies, bruk av CAPS o.l. Og at folk kan lære seg og poste.

Det finnes eksempler hvor jeg har postet feil, men det er pga. at "Of-topic" meldingene ikke vises på "siste meldinger" lista og det er sjelden mennesker bruker det emne mye(tror jeg).

Sånn som den gangen jeg spurte hvor gamle folk var. Det var ingen kommentarer at jeg hadde postet feil, og den lå tross alt i "annet om data". Jeg la den der pga. seriøse mennesker skulle se den og fordi jeg spurte dem på hw og ikke dem som bladde igjennom "of.topic" lista.

Er dette feil?

Det var et godt forslag med nye emner. :smile:

Lenke til kommentar

Det kan jo også bli litt mange kategorier. Til slutt ender man kanskje opp med en kategori til hvert spørsmål? Kanskje å ta litt hardt i men.

Kunne sikkert vært greit med noen få ekstra kategorier, men man bør tenke over det før det blir for mange av dem.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-08 19:13, Dumbo skrev:

Det kan jo også bli litt mange kategorier. Til slutt ender man kanskje opp med en kategori til hvert spørsmål? Kanskje å ta litt hardt i men.

Kunne sikkert vært greit med noen få ekstra kategorier, men man bør tenke over det før det blir for mange av dem.

Ja, også trenger vi kategorier til kategoriene igjen :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 19:20, norpheus skrev:

Quote:

Den 2002-05-08 19:13, Dumbo skrev:

Ja, også trenger vi kategorier til kategoriene igjen
:lol:

Å så morsom du er... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...