Neo_mandal Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 90955767 Dette er nummeret til sjefen for telenor plus, altså diverse bredbåndstjenester. har personlig sjekket opp at nummeret er i bruk. Fikk kontakt med han engang, den andre gangen ble det tlf. svarer.. http://www.digi.no/d2.nsf/frames/p9569733*4043183032 hvis noen er i tvil! Kick some ass! skjell han ut! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Ingen vits i sjelle han ut,blir ikke bedre,han er ikke aleine med å styre,men du kan jo ringe han å ta en seriøse samtale med han å si hva du syns. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Enig. Å skjelle ham ut gjør ikke noe godt. Men det gjør ingenting at toppene får pratet litt med forbrukerne, ikke minst for å få smaken av hvordan de ansatte på kundeservice til tider kan ha det :wink: Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Som jeg skrev i en annen post. Gjør hva du kan for å sverte Stjelenor. Snakk stygt om dem ved alle anledninger. Oppfordre alle til å velge andre leverandører. Kort sagt: DRA DEM NED I SØLA !! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 17:05, tibbs skrev:Kort sagt: DRA DEM NED I SØLA !! Hva får deg til å tro at Telenor vil besøke deg? Quote: Den 2002-05-08 17:07, Zabo skrev:Tibbs: er du gammel ? Enten er han så ung at han ikke veit hva han snakker om, eller så er han så gammel at han ikke veit hva han snakker om. Uansett ung/gammel, er sikker på at han bruker bleier (dette er ikke en generell uthening av de eldre som ikke kan kontrolere tarmene sine) Moderatorer: Steng denne posten. Den er bare teit. _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-05-08 17:22 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 17:05, tibbs skrev:Som jeg skrev i en annen post. Gjør hva du kan for å sverte Stjelenor. Snakk stygt om dem ved alle anledninger. Oppfordre alle til å velge andre leverandører. Kort sagt: DRA DEM NED I SØLA !! ok hvem da,Har vi sååå mange å velge mellom.om du bruker telia så er ikke d sååå mye billigere å ringe med,Må betale avgift til telenorKjetil Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 sÅJA, TA DET MED RO. ALLE ER LITT LEI SEG FOR TIDEN.. Alle har sine meninger. Trenger ikke være 12 år for å ville dra telenor ned i søla..:smile: man kan også være 19 som meg og dritt lei av Telenors lureri. Som sagt tidligere i en annen post så skaper telenor en avhengighet ved å begynne med fastpris for så å gå videre til et bruksavhengig prissystem. Dette er noe alle burde tenke over, liten og stor, deilig eller stygg, rik eller fattig. "Det er ikke for ingenting at Rike folk er rike og fattige folk er fattige." Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Nordmenn er seg selv lik. Tåler du det, så tåler du det også.. og så enda litt til. Er det ikke typisk norsk å bare finne seg i alt? Godta alt uten å mukke. Pottitlandet lenge leve... Sauer..... Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 18:47, tibbs skrev:Nordmenn er seg selv lik. Tåler du det, så tåler du det også.. og så enda litt til. Er det ikke typisk norsk å bare finne seg i alt? Godta alt uten å mukke. Pottitlandet lenge leve... Sauer..... Finner vi oss i det? Finner vi oss virkelig i det? Eller syntes vi kanskje utsagnet ditt var litt barnslig? [ Denne Melding var redigert av: Cronius på 2002-05-08 19:26 ] Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 (endret) ee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 He he, selvsagt er skribleriene barnslige, men du verden hvor godt det gjorde å få det ut.... Er det ikke det man kaller terapi? :wink: Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hallo :smile: Støtter tibbs der, dere går med på alt...jævla kommunistisk styresystem i landet og ingen gjør dr*tt. Derfor vi ikke har utvikling og lever av olje og renter, tro det eller ei, men det er sant. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 13:49, Nimsi skrev:Hallo :smile:Støtter tibbs der, dere går med på alt...jævla kommunistisk styresystem i landet og ingen gjør dr*tt. Derfor vi ikke har utvikling og lever av olje og renter, tro det eller ei, men det er sant. Høres ut som en rap-sang det der.... :smile: Men jeg er faktisk enig i det som blir sagt her. Telenor er at firma som skal leve, men de vet at de er store, og det drar de nytte av. De prøver å styre markedet, i flere tilfeller er det på kanten til svindleri. I andre land går prisene ned i takt med utviklingen, mens i Norge klager Telenor over for lave priser, og setter de heller opp. Skulle nesten tro at de var på randen av konkurs. Med et svimlende overskudd i 2001 er vel ikke akkurat det tilfellet. Det er en maks grense på hvor høy bredbånds-hastighet man kan ha på et kobberpar, og en dag tar andre ting over, som også kanskje leverer fasttelefon? Who knows..... Det jeg i allefall vet er at når Telenor får en riktig stor uavhengig konkurent, da er det MANGE kunder som forlater dem. Den dagen skal jeg faktisk spandere på meg en aldri så liten kakebit... :wink: Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Det ble jo påstått at etter at telemonopolet ble oppheva skulle vi få konkurranse i bransjen som igjen ville føre til lavere priser hos kundene. Realiteten er jo at Stjelenor fortsatt sitter med bukta og begge endene. Monopolet er bare sånn halvveis oppheva. Et paradoks er derimot at mens det beryktede Televerket hadde monopol så kunne man ringe lokalsamtaler for 1 krone på ubegrenset tid. [ Denne Melding var redigert av: tibbs på 2002-05-09 14:14 ] Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 13:49, Nimsi skrev:Hallo :smile:Støtter tibbs der, dere går med på alt...jævla kommunistisk styresystem i landet og ingen gjør dr*tt. Derfor vi ikke har utvikling og lever av olje og renter, tro det eller ei, men det er sant. Artig at Norge i fjor brukte tilsvarande 6 timars produksjon. (1,6 mrd kr), resten vart plassert i oljefondet. At utviklinga kunne vore betre er eg nok einig i. Burde bruke meir av oljefondet til forskning og utvikling. [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-09 14:54 ] Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Er fornøyd jeg! :smile: Har kontrakt i et år så det bryr ikke meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå