Gå til innhold

6800GT eller X800PRO?

Spragleknas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et Sapphire X800PRO Vivo kort som kan flashes til XT kort når som helst og det er bedre enn GT.

Og viss han kjøper et 6800GT og klokker det til Ultra da ...? :roll:

Fremdeles 400x16 pipelines vs 475x16 pipelines. 6800GT kortet hadde dog hatt en fordel med høyere minnebåndbredde, men det også muligheter for å overklokke X800 kort.

Desuten kom ATI ut med nye drivere som øker OpenGL ytelsen betraktelig.... derfor er dette et aktuellt spm. som ikke kan sammenliknes med gamle svar... svar eller sur on!!!

Det var vel en ganske stor økning i Doom3 med AA og ikke OpenGL generelt?

Lenke til kommentar

synes 6800 GT er litt bedre kort enn x800 pro,men ingen av kortene er perfekt.

ati x800pro har ikke sm 3.0 og kjører med 12 pipelines og ingen kjøling på rambrikkene.

6800 GT er ikke perfekt heller,mere strøm og litt varmere kort.så blir nesten hva du selv liker best ?er fornøyd med mitt GT kort jeg,men var også fornøyd da jeg hadde ati(9800)

men du kommer neppe til og merke noen forskjell mellom kortene i spill,selv om testene viser noe annet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
6800 GT er ikke perfekt heller,mere strøm og litt varmere kort.så blir nesten hva du selv liker best ?

Kjører det kortet på en 240 W's psu, uten problem. Varmt er det slettes ikke og det støyer mindre enn andre deler på maskinen min.

Lenke til kommentar

Når du skal bruke så mye penger på en ny datamaskin , hvorfor kjøper du er VIA hovedkort ? NForce 3 hovedkort yter bedre !

http://www6.tomshardware.com/cpu/20040601/index.html

VIA `s harddisk kontroller bruker mye mer CPU enn Nforce 3 , bland annet .

Ellers har jeg akkurat kjøpt et tilsvarende settup , men med Nforce 3 og Radeon X800Xt PE kort . :dribble::dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...