pimpim Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har vært å kjøpt meg Burnout 3, og til min store forskrekkelse nekter Xbox å loade spillet. Jeg har byttet spillet jeg kjøpte og får samme feil på det nye. Alle andre spill fungerer plettfritt på maskinen. Noen som har opplevd det samme? K Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) kan jo være leseren på xbox'n som er gåen...men andre spill funker jo. edit: lil'leif Endret 11. september 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ja, Kjøpte Rallysport Challange 2 og det funket ikke.... Stikk å bytt igjen du. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Du har sikkert Xbox versjon 1.00 slik som meg. Gud bevare meg for en elendig DVD spiller. Prøv å loade spillet om og om igjen. Skjer med meg at mange spille ikke funker. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dette kan også skje med nye maskiner. Min (crystal edition) nekter å godta Project Gotham Racing 2, har også hørt om andre tilfeller med andre spill. Jeg prøvde 3 nye eksemplar av PGR2, ingen fungerte. Alt annet går perfekt. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har også problemer med Rallisport Challenge2. Men det hjelper å loade spillet mange ganger. Har også en tidlig Xbox, men jeg vet ikke helt hvilken versjon det er. Det jeg med sikkerhet vet, er at jeg har Thomson DVD... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå