cizol3 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Som det står i topic, området oppe til høyre, ganske stort området, ca 25% H ganger 50 % V av skjermens størelse. Det er ikke så godt synlig, men det er der, se forskjellige farger på toolbaren i nettleseren, eller bakgrunnen ser rar ut. Firkantetet området. *hate netshop* Hva slags feil er dette? Jeg vet jeg ikke kan klage på et død pixel (med mindre jeg bruker angrefristen, noe jeg ikke kan pga dette ikke er et forbrukerkjøp. Men dette må da være noe jeg kan klage på. Det skal ikke være sånn. Noen som har lignende problemer med skjermen? Mvh Cizol EDIT: Dette gjelder Aopen 1557 fra netshop, den som var ukens tilbud 35, nesten denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3603 Netshop Notebook 1557G Bærbar PC fra Netshop med følgende spesifikasjoner: CPU: 1,7GHz "Dothan" Minne: 512MB Harddisk: 60GB 4200RPM CD-Enhet: DVD+RW Skjerm: 15" SXGA Skjermkort: ATI 9700 128MB 56K modem 10/100 nettverk 802.11g trådløst nettverk Inn/ut enheter: minnekort leser for MS/MMC/SD kort, firewire port X1, PCMCIA spor X1, LINE/MIC inn, Linje ut, paralell port, RJ-11 for 56K modem, RJ-45 port for kablet nettverk, S-video for tv ut, USB 2.0 X3, VGA port for ekstern skjerm, ett audio DJ panel (styring av cd spiller) SPDIF X1 Endret 11. september 2004 av cizol3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 høres ut som ett defekt produkt, har du snakket med Netshop ang. retur for reperasjon/bytte? Lenke til kommentar
hce Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 1. Oppdatert skjermkortdriveren? 2. Satt oppløsningen til native oppløsningen til skjermen? (1400x1050) 3. Satt fargedyben til 32-bit? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ein annan på forumet som hadde samme problemet. Legg inn nye driverar som hce seier (Omega), og sett oppløysing og dybde som han seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå