Singh tha king Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ja, er det noen gratis spill ti 6230, som jeg kan laste ned??? takk for seriøst svar. Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 http://www.xtel.com.ua/java_e.php?series=40 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har prøvd å laste ned noen av de spillene... Skal man laste ned både .jar og .jad filen og hvor skal man gjøre av dem på telefonen? Prøvde å legge dem på minnekortet, men telefonen kjente ikke igjen filformatet... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har to tre av spillene. Ikke det samme som andre spill man må betale for, men ok, siden de ikke koster noe. Det du må gjøre er å høyreklikke på JAR, velge egenskaper,Skrive det som står på mål på mobilen via spillenedlastningsmenyen, og vips så laster du ned via gprs. Mener å huske slik. Her er det vel en guid til hvordan du gjør det. Gå på javaspill. [ot]Hvilken hastighet har gprs på nokia 6230? i kbit.[/ot] Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Takk for hjelpa!! Har du forresten noen spill derfra å anbefale? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har bare blackjack og fruit-marchine. Men det er vist en kategori kalt xxx Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hehe, ja. Så også at de har splintercell. Det har jo fått bra anmeldelse... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har selv SplinterCell Ops ettelleranna. Det er ikke det beste spillet. Men jeg har runnet det et par gang på bussen o.l. Om operatøren din har gratis gprs helger eller.no så har du jo noe å gjøre sene høstkvelder... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 takk takk for linken! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 er det en plass jeg kan laste ned hele worms spillet til mobilen? med flere forskjellige våpen enn bar bazoka? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 hallo igjen, jeg vil nå ha hele spillet til worms til mobilen, men ser det koster ca. rundt 50kr....det synes jeg var litt drøyt. hvis jeg bestiller to tin fra innpoc for 15kr er den tedje gratis ? så kan jeg bare få worms til 50kr..for 30 kr. noen andre plasser det er billigere worms?(med alle våpenene) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen spill her: www.zedge.no Skjønner ikke at folk betaler for spill... det finnes jo flere tusen sider hvor man kan få dem gratis Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 men det spillet jeg trenger er worms! gratis! eller under 30kr Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 ingen? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er såpass døll at det er kjedelig. Har selv hatt det. Men det hender at Inpoc har kampanjegreier. Se på sidene deres en gang om dagen. Det vil sikkert komme noe på worms. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Worms er ikke ra nei... Ikke noe å lengte etter... Har bare en bazooka som er vanskelig å treffe med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå