mastro Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei. Jeg har et Lian Li PC60USB kabinett med usb i front. PC60USB Jeg har desverre ingen anelse om hvordan jeg kobler til disse, enten det er i hovedkort eller via et usb2 pci kort som f. eks dette: Usb2 kort Her er forklaringen fra Lian LI's hjemmeside (som jeg ikke skjønner dritten av) "hjelp" Noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Disse USB-portene skal kobles på hovedkortet ditt. Du må se i boka til hovedkortet for å finne ut av om du har støtte for dette på ditt HK, og hvor du skal koble ledningene. XenZor Lenke til kommentar
mastro Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Disse USB-portene skal kobles på hovedkortet ditt. Du må se i boka til hovedkortet for å finne ut av om du har støtte for dette på ditt HK, og hvor du skal koble ledningene. XenZor har ikke støtte for det på hovedkortet. er det mulig å koble det til noe annet? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Er ikke sikker, men det finnes kontrollere med interne usbporter. Men om dette bare er vanlige usbkontakter inne i tårnet, er jeg ikke sikker på. Du kan jo sende en mail til f.eks. komplett og mpx. XenZor Lenke til kommentar
mastro Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Er ikke sikker, men det finnes kontrollere med interne usbporter. Men om dette bare er vanlige usbkontakter inne i tårnet, er jeg ikke sikker på. Du kan jo sende en mail til f.eks. komplett og mpx. XenZor takk for all hjelpen...tror jeg bare dropper det og heller benytter alle porter bak, selv om det hadde vært digg å tatt i bruk portene foran får sende en mail og se om jeg får svar til å begynne med lenge leve lian li og deres inkompetente brukermanualer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå