Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei , jeg har delt min 1024 online Adsl på 2 pcer med routern og lurer på om jeg kan velge hvor masse hver pc skal få eller får de helt likt ? Den ene pcen brukes bare til Chat og annet søppel, mens jeg spiller og laster ned . kan jeg f.eks ta 800kbps og de resten ? eventuelt hvor velger jeg det ? Lenke til kommentar
keir Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nei, det tror jeg nok ikke du kan. Men er dette et problem hvis den andre bare brukes til chat? Så lenge den ikke laster noe ned eller opp brukes jo ikke så mye av båndbredden... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Nei, det tror jeg nok ikke du kan. Men er dette et problem hvis den andre bare brukes til chat? Så lenge den ikke laster noe ned eller opp brukes jo ikke så mye av båndbredden... så den bruker ikke noe av linja det er ikke sånn at vi har 50-50 hele tia ? Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nei, det tror jeg nok ikke du kan. Men er dette et problem hvis den andre bare brukes til chat? Så lenge den ikke laster noe ned eller opp brukes jo ikke så mye av båndbredden... så den bruker ikke noe av linja det er ikke sånn at vi har 50-50 hele tia ? Nei, det er ikke sånn. :o) Så lenge de ikke bruker noe båndbredde får du alt selv. :o) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Nei, det tror jeg nok ikke du kan. Men er dette et problem hvis den andre bare brukes til chat? Så lenge den ikke laster noe ned eller opp brukes jo ikke så mye av båndbredden... så den bruker ikke noe av linja det er ikke sånn at vi har 50-50 hele tia ? Nei, det er ikke sånn. :o) Så lenge de ikke bruker noe båndbredde får du alt selv. :o) hmm naice da .. da trenger jeg ikke mekke med noe . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå