jdmonstad Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei, I oppsettet til mitt trådløse accesspunkt kan jeg velge hvilke MAC-adresser som skal kunne tilkobles. Hvordan finner man MAC-adressene? Både trådløst og kablet?? Mvh JDM Lenke til kommentar
keir Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dobbeltklikk på nettverkstilkoblingen. klikk så på arkfanen Støtte og knappen detaljer. Voila! og du har nå din mac-adresse øverst i listen. Det er mulig det fins lettere måter, men dette er i alle fall en. PS: De fleste aksesspunkt viser en liste over mac-adresser som den ser på nettet slik at du bare velger din og legger den til. Mvh Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Start/run/cmd ipconfig /all Tror jeg........ Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Start/run/cmd ipconfig /all Tror jeg........ Stemmer det. Dette er linja du skal sjå etter: Physical Address. . . . . . . . . : [mac-adressa står her] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå