Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Meg og en annen fra GHL har nå laget to fisker å lurer bare på hva som er bra/dårlig, hvilken av de to som er best og hva som bør forandres: Fisk 1 Fisk 2 PS: Headeren på fisk 2 er bare for å teste ut, og kommer ikke til å se slik ut i det hele tatt Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Syns fisk2 var best. Den hadde mest liv i seg. Fisk1 hadde en veldig Frontpagestil, vet ikke helt hvorfor, men kan være fargene og "store stygge bokser" Syns du ikke bør la sidene være så firkantet. Gjerne gjøre litt mer ut av fisk2, men dropp de "kino1" linkene nede der. De så litt.. hmm.. rare ut Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Syns fisk2 var best. Den hadde mest liv i seg. Fisk1 hadde en veldig Frontpagestil, vet ikke helt hvorfor, men kan være fargene og "store stygge bokser" Syns du ikke bør la sidene være så firkantet. Gjerne gjøre litt mer ut av fisk2, men dropp de "kino1" linkene nede der. De så litt.. hmm.. rare ut Men du må huske på at fisk 1 kommer til å få mye mer liv i seg når headeren kommer på plass(skulle ikke laget header på bare en av de ) BTW, kino 1 linkene er der jo abre for å vise hvor buttonsene skal være, det kommer jo til å være mange forskjellige Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Er det ingen andre som kan gi noe vettug kritikk? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Var det meg ville jeg ikke brukt noen av dem. Fisk 1: - Stor, firkantet og kjedelig. - Fugly grønnfarge i bakgrunnen. - Generelt uoversiktlig og lite snill mot øyet. Fisk 2: - Samme forferdelige grønnfarge som 1'ern. - Fæl, fæl meny. - Samme som fisk 1, veldig uoversiktlig. - Typografien var mislykket. - Et eller annet bøll med filmbiten (på høyre side, noe grått). - SVART PÅ HVITT -> FOR STORE KONTRASTER!! Når skal folk lære det? Agh. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Firkatet. Flatt. Kjedelig. Jeg får en følelse av du nesten har hatt dårlig tid. Bøggs her og der. crappy kvalitet på enkelte av elementene du bruker. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Si gjerne forslag til forbedringer da Trenger også hjelp til fargevalg. Endret 12. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Slighly oppdatert, for å gi et bedre intrykk av hvordan det blir seende ut Ny Fisk Å for dere som lurte, headeren blir ikke seende slik ut, men vi skal ta et bilde av alle 3 som er med å redigere frem siluetten(derfor er de slappe fyrstikk mennene bare midlertidig ) Endret 12. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hva i james browns hellige navn er en fisk for noe??! (mtp webdesign) Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ett uferdig prosjekt som en ønsker respons på(muligens), oftest et bilde, men kan være en hel side også. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja, men respons er ikke noe jeg har fått så alt for mye av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Slighly oppdatert, for å gi et bedre intrykk av hvordan det blir seende ut Ny Fisk Å for dere som lurte, headeren blir ikke seende slik ut, men vi skal ta et bilde av alle 3 som er med å redigere frem siluetten(derfor er de slappe fyrstikk mennene bare midlertidig ) Hva har bakgrunnsbildet i headeren med noe som helst å gjøre? Har du lov til å bruke det bildet av kameraet? Den lime/lysegrønne fargen var heslig, det samme var fonten. Hvor i alle dager planlegger du å ha linkene? Og enten så bugger fisken i Firefox eller så er det en lite pen, hvit linje mellom hvor url står og selve siden. Få den vekk! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Slighly oppdatert, for å gi et bedre intrykk av hvordan det blir seende ut Ny Fisk Å for dere som lurte, headeren blir ikke seende slik ut, men vi skal ta et bilde av alle 3 som er med å redigere frem siluetten(derfor er de slappe fyrstikk mennene bare midlertidig ) Hva har bakgrunnsbildet i headeren med noe som helst å gjøre? Har du lov til å bruke det bildet av kameraet? Den lime/lysegrønne fargen var heslig, det samme var fonten. Hvor i alle dager planlegger du å ha linkene? Og enten så bugger fisken i Firefox eller så er det en lite pen, hvit linje mellom hvor url står og selve siden. Få den vekk! Hehe, får vel starte om igjen da BTW, wh1te, du må lære deg å lese postene mine bedre, hvis du leser om igjen så vil du se at headeren IKKE skal brukes Endret 15. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Forandret litt på farge/fontvalget, Oppdatert fisk Ble den noe bedre? Det synes iallefall jeg Endret 20. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Likte faktisk "Kino1" til høgre der, en slags logo kanskje? Resten vil eg desverre slakte litt. - Kvit tekst på svart bakgrunn = for stor kontrast. - Vilken font har du brukt på innholdet? Den såg ikkje ut som en standard font. - Stor tom firkant oppe til venstre - Graderingen i innholdsfeltet var fæl - Ingen heilhet i sida liksom.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Samme som Arve. I tillegg vil jeg opplyse deg om at linjene du deler inn designet ditt i er ALT for dominerende. Dette er en feil veldig mange som legger ut designet sitt for slakt gjør. Strekene er ment for å dele inn designet, ikke for å dominere og distrahere! Da blir det for dumt å kjøre knæsj grønne streker på svart bakgrunn eller svarte streker på hvit bakgrunn. Det er slike ting som avgjør om designet er pent å se på eller rotete og uoversiktlig. Prøv en mørk grønn bord istedenfor de fæle, knallgrønne du har nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Likte ikke hvitt på svart/grønt. Synes du kan gi opp grønt. Og hvorfor i alle verden skal dere reklamere for Kino 1 i Sandnes/Stavanger/omegn? Det faktum at deres logo muligens er det kuleste på siden, sier litt. Endret 15. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Likte faktisk "Kino1" til høgre der, en slags logo kanskje? Resten vil eg desverre slakte litt. - Kvit tekst på svart bakgrunn = for stor kontrast. - Vilken font har du brukt på innholdet? Den såg ikkje ut som en standard font. - Stor tom firkant oppe til venstre - Graderingen i innholdsfeltet var fæl - Ingen heilhet i sida liksom.. Arve87: Kino1 er faktisk kino1 sin logo(har såvidt snakket om å få tilatelse til å ha den der osv.) Der den tomme firkanten til venstre er kommer jo headeren da Aner ikke hva fonten heter(er ikke den jeg skal bruke uansett) Likte du ikke gradereingen? Den var så veldig tom uten Lokaltog: Skal prøve å forandre på hva du foreslår, men hva om jeg tar en mørkere grønn på linjene, en som ligger nærmere svart, tror du det vil bli bra? Wh1te: Nei, grønt skal jeg ha, det er bestemt. Hvorfor? Ingen grunn egentlig, følte bare at vi kunne støtte kino1 litt, snakkte med Henning om det i dag, men han sa bare at vi skulle stikke ned til Stig(som ordner med siden osv.) Ingen grunn men det passer jo inn da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 snakkte med Henning om det i dag, men han sa bare at vi skulle stikke ned til Stig(som ordner med siden osv.) Ingen grunn men det passer jo inn da Hvis det ikke er noen spesiell grunn, synes jeg du burde utelukke det. Hvem er Stig? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 snakkte med Henning om det i dag, men han sa bare at vi skulle stikke ned til Stig(som ordner med siden osv.) Ingen grunn men det passer jo inn da Hvis det ikke er noen spesiell grunn, synes jeg du burde utelukke det. Hvem er Stig? Ingen spesiell grunn utenom at det passer inn på siden, og vi vil støtte kino1 Stig er han som har ansvaret for siden, logo osv(han har kontor ved siden av Henning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå