vizit Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) hva skal jeg gjøre første gangen?har minnekortleser. har fått meg twin mos 128mb og når jeg putter den inn i minnekortleseren så er den helt tomt..prøvde å legge inn noen programer inn på kortet ,men de er ikke der når jeg slår på mobilen.Men det står at 360kb er i bruk på minnekortet. hva trenger jeg? har 6600 Endret 11. september 2004 av vizit Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ka ha du lagt inn dah?? Kan hend du itj finn det ifra telefon's meny system... Prøv om du finn det me f.eks FExplorer (eller nokka lignanes utforskning's program). Ganske sekker på at det ligg der ein stan i hvertfall. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Prøv å formater kortet. Og hvis du har kopiert programmene over må du installere dem først! Gå inn på Meny->Tilbehør->Filbehandler->E:, åpne installasjonsfilene. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Husk å ikke "dra minnekortet rett ut", du må alltid "slå av" minnekort leseren (løse ut enheten) og lukke alle vinduer som har noe med minnekortet å gjøre. Kan hende at det sletter seg selv hele tiden av den grunn. Ellers kan du jo alltids formatere kortet og se hva som skjer. Prøv foresten å legge inn en fil fra 6600 til minnekortet og se om du får filen opp "på" pcn... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 prøvd å formatere kortet fra mobilen? Gjør du det legger mobilen opp mapper etc på det Lenke til kommentar
vizit Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 har klart det. takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå