totten Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Har prøvd å fjerne kameralyden på min m65 uten hell. Selv om jeg kjører programmet od så får jeg ikke frem klikklyd fila. Har prøvd mange ganger med omstarter men det funker ikke har f12. Er det noen som har gode råd?? Endret 11. september 2004 av totten Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Her er Link: Fjerning av kameralyden for FW12 http://forum.s65.info/viewtopic.php?t=853&...e0048ad0d4a6cbd Se til at du har fulgt veiledningen til linken nøye! Jeg fikk det til å virke på M65 etterhvert, problemer med å få opp de nye mappene. De kom opp etter en omstart av mobilen og pc'n og nytt forsøk. Kjørte OD tool på riktig port - Åpnet mobilen i "min datamaskin" fant "Siemens Device\\Config\Default" mappen Lenke til kommentar
totten Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 det har eg prøvd flere ganger men finner ikke Siemens Device\\Config\Default Så da går det kanskje ikke på min. Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hadde samme problemet eg og altså. Eg passte på at eg oppga riktig port. Og deretter på såg at eg fikk DONE opp på skjermen. Deretter restartet eg datamaskinen og mobiltelefonen samtidigt! Og du må jo selvfølgelig ha vise skjulte filer! Detter er min erfaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå