eirberen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei! Jeg vil gjerne ha et passord som jeg må skrive inn før jeg kommer inn til windows påloggingen. Altså et bios passord. Men når jeg setter passord i bioen så er det kun for å komme inn i bios! Er det noen som vet hvordan jeg skal sette et slikt bios passord med Abit IC7-MAX3 kortet? Hilsen Eirik Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) i samme meny som du velger passord skal det være et valg mellom system/bios. Sett den til System. Da får du bare en passord-prompt når du skrur på maskina. Endret 11. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 i samme meny som du velger passord skal det være et valg mellom system/bios. Sett den til System. Da får du bare en passord-prompt når du skrur på maskina. hmm. set password ligger ikke i en mappe. den ligger på første siden når du kommer inn i bios. :-\ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Forsvinner et slikt passord når man restetter CMOS... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Forsvinner et slikt passord når man restetter CMOS... Hvis det skjer så er det ikkje så sikkert nei. Men trenger hjelp fremdelsen. hvordan skal jeg sette det passordet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå