karrog Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvordan kan man bli kvitt ALT som tilhører Norton Antivirus Enterprise Soluting 4.0 helt fra maskina??? Mitt abostatus blir stående igjen et eller annet sted, testet dette ved å legge det inn på nytt, da jeg har hørt at ikke alt blir borte...!! Har annen prog vare jeg skal ha inn og er interesert i å bli kvitt ALT. Noen som vet hvordan man kan få fjernet ALT? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) min erfaring på slike programmer er at en må formatere maskina.. spesielt på brannmurer og systemwoorks..og generelt også på prøveversjoner,som leverandøren ønsker at du skal betale. de lar seg ikke slette 100% og kan skape konflikter lenge etterpå... en metode kan være å reinstallere for så å deaktivere.... men mitt råd er format c: Endret 11. september 2004 av prinsen Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 T en titt her. XenZor Lenke til kommentar
karrog Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 litt kjipt å formatere C: hver gang man skal ha inn nye progs som er fra samme leverandør, bare i andre "formater"..... men regner nå med at jeg skal kunne fikse det. Takker og bukker folkens Roger'n Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg greide å bli kvitt Norton Firewall 2003 helt på en maskin der installasjonen krasjet. Maskina dette skjedde på var en AMD 500Mhz med Windows98. Etter mislykket installasjon var det ikke mulig å komme inn på mailserver, internett var mulig å få adgang til etter noen forsøk men dette ga mange andre artige feil slik som at det ikke lot seg avinstallere eller re-installerer heller. Lette opp alle sym, symantec og cc registerkeyer og slettet disse, samt alle filer på c: med de samme navnene, etterpå funka maskina som den skulle, og firewall 2003 kunne installeres på nytt. Endret 11. september 2004 av perpyro Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hmmm, når sånne ting skjer med min pc så har jeg alltid Image liggende jeg, som en backup liksom. dette tar jeg når jeg formaterer pc`en min. så når alt er ferdig så tar jeg Image. dette er litt lurt hvis noe går galt. et lite nøkkelord er Norton Ghost og Drive Image. begge koster penger men det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Norton legger så mye drit i refisteret og filer som er uslettelige at det er nseten umulig å bli kvitt driten. Jeg ville formatert og lagt inn på nytt for å unngå problemer og konflikter Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hmmm, når sånne ting skjer med min pc så har jeg alltid Image liggende jeg, som en backup liksom. dette tar jeg når jeg formaterer pc`en min. så når alt er ferdig så tar jeg Image. dette er litt lurt hvis noe går galt. et lite nøkkelord er Norton Ghost og Drive Image. begge koster penger men det er verdt å prøve. Jeg bruker Drive image 7.0 selv og tar backup 1 gang i uka til en annen harddisk og det minner meg på at det er backuptid igjen. Har backup for 3 uker liggende i tilfelle feil som oppsto uten at jeg oppdaget det med en gang, det har reddet meg noen ganger. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) sånn skal det være ingen skam å ta backup. har flere gig med backup jeg, men jeg tar ikke så alt for mye image lenger. jeg tar bare Image når jeg oppdaterer Antivirusen min. og litt forskjellige andre ting. forresten har kjørt både Drive Image 2002 og 2003 selv også, men har nå gått tilbake til Drive Image 2002 da 2003 versjonen gjorde maskina litt småtreig, funker like bra begge to da. Endret 11. september 2004 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå