Skurk Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sitter på LAN nå, og problemet er at folk ikke kommer inn på min maskin. denne feilmeldeing kommer opp til de som prøver. hva er galt? hvor fixer jeg det? har XP PRO norsk. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sitter på LAN nå, og problemet er at folk ikke kommer inn på min maskin. denne feilmeldeing kommer opp til de som prøver.hva er galt? hvor fixer jeg det? har XP PRO norsk. prøv lan 2p Funka flott for meg hjemme installerer du det skal alle nettverkstedene komme fram Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 prøv lan 2p Hva er det? jeg kan ikke stresse på andres maskiner. er ca 100 stykk her da Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Prøv at en av maskinene kjører yhub server. Så tar alle med f.eks. oDC eller DC++ og connecter han (med IP'n hans) IP'ene bør noe slike: 192.168.0.X, hvor X er et tall fra 1 til 254. Endret 11. september 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 prøv lan 2p Hva er det? jeg kan ikke stresse på andres maskiner. er ca 100 stykk her da skafff deg det så funker det Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Er du admin på pcen? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 ja, jeg er det.. jeg kan koble meg til andre og de kan koble seg til hverandre.. men ingen kan koble til meg.. sikkert no innstillinger av no slag, men jeg har ikke peiling .p Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har aldri sett den meldinga før, men det er ikke så enkelt som at du har en brannmur som blokker for inngående trafikk? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Nei der er ikke så enkelt nei:p fins ikke no brannmur her gitt Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nei, men da er du i en ønskesituasjon. Du kan leache fra samtlige, og du får samtidig ha ditt i fred:) Lenke til kommentar
keir Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 en ting du kan prøve for skøys skyld er å opprette en brukerkonto med samme navn og passord som den brukerkontoen som er på den pc'en som ikke klarer og koble seg til deg. Jeg forstår at dette ikke kan gjøres for alle LAN'ets brukere. Men du kan jo prøve for å se om det løser problemet. Mvh Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Aktiver enkel fildeling og gjestekontoen. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 har gjort d.. samma problem.. drit! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 prøv det programmet Det er et gratisprogram InstallLan2P0141.exe Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Rockman, bruker selv lan2p og det funker flott, men som topic lager nevner er han på et lan med 100 stk, blir ikke så lett å presse alle til å innstalere det vist de selv ikke har problemer med fildeling! H.kon Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Rockman, bruker selv lan2p og det funker flott, men som topic lager nevner er han på et lan med 100 stk, blir ikke så lett å presse alle til å innstalere det vist de selv ikke har problemer med fildeling! H.kon jeg bruker Lan2p alene på nettverket alle folka på mitt nettverk kom inn til meg og jeg kom inn til dem han bør prøve det Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, er det ikke sånn at folk må være inne på lan2p for at du skal finne de da? H.kon Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, er det ikke sånn at folk må være inne på lan2p for at du skal finne de da? H.kon jeg bare installerte programmet jeg og slo det på så så jeg alle filene som ble delt !!!! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Lan2P What Is Lan2P? Lan2P is a ZERO-CONFIG peer-to-peer file sharing system for local area computer networks. It is completely private (does not reach beyond your local network) and takes advantage of the quick communication speeds and structure of networked computers and equipment. lololol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå