e321 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Har et usb ratt til pc som jeg lurte på om jeg kunne bruke til xbox'n. Har Avalaunch men kan bytte til evo. hvis jeg må det. Funker dette i f.eks Rally Sport Challange 2 ? (Uten FF selfølgelig...) Endret 11. september 2004 av e321 Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ingen som har prøvd med ett usb ratt på xbox? med en vanlig xbox->usb kabel... Lenke til kommentar
subsist Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 nei, jeg vet ikke det.. har lest at mus og keyboard ikke fungerer på spill, men på Linux.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 men er det noen som har prøvd med ett ratt på xbox? Altså ikke lest men prøvd Har lest det samme... takker for svar uansett Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei. Har prøvd mitt Thrustmaster Ferrari Force Pro (eller noe sånt), og et Microsoft Sidewinder ratt, men ingen av dem kunne brukes på Xbox. Xboxen klarte ikke engang å registrere at de var koblet til. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har ikke prøvd det, men jeg vet at det fungerer heller dårlig. Finnes for eksempel ikke Force Feedback-støtte i Xbox, så et ratt med dette ville nok i beste fall blitt uten sentrering og helt slapt. Når det er sagt er det neppe bare bare å få rattet til å bli detektert i det hele tatt. Det er synd MS har gitt blanke i gode ratt. :/ http://forum.rscnet.org/archive/index.php/t-122892.html Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Finnes for eksempel ikke Force Feedback-støtte i Xbox Merkelig at de fleste Xbox-rattene faktisk har force feedback da... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Finnes for eksempel ikke Force Feedback-støtte i Xbox Merkelig at de fleste Xbox-rattene faktisk har force feedback da... bare "vibrasjon"... Nei vel, men hva hvis koblet gjennom den orginale kontrollen slik at den sendte "gult signal"? Liksom serie koblet signalet Eller bare brukte den gule fra den orginale d.vs at du altid måtte ha en kontroll i men det var bare kontakt med den gule ledningen, de andre gikk til usb kontakten å videre til d.eks rattet... Bare en tanke Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Finnes for eksempel ikke Force Feedback-støtte i Xbox Merkelig at de fleste Xbox-rattene faktisk har force feedback da... Nei, de har ikke det. De har "rumble". Det er ikke det samme som Force Feedback. FF er langt mer avansert. FF gir deg feedback i forhold til hva du gjør, og hvordan underlaget er. Du kan for eksempel føle at hjulene slipper. Rumble er ikke annet enn det du har i en vanlig gamepad. Det er enkelt og greit risting. Risting eller ikke risting, det er ikke mye til feedback. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Nei, de har ikke det. De har "rumble". Det er ikke det samme som Force Feedback. Ah - my bad Har hatt force feedback-ratt til PC'en i mange år så jeg vet godt hva det er (er på mitt 3. nå) og tok det nærmest som en selvfølge at rattene med motor til Xbox faktisk tilbød mer tilbakemelding enn bare vibrasjon og sånn som man alikevel har i håndkontrolleren. Det er jo rimelig skuffende med de fete bilspillene som er på Xbox nå - merkelig at de ikke har implementert dette, det er jo bare ulike signaler (a la rumble) som går tilbake til rattet. Burde ikke være noe hokuspokus. Endret 16. september 2004 av Shimano Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 hva med ett playstation ratt... funker det?? har ett liggende til ps1 forstår dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå