Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Akkurat nå er jeg drit forbanna. Here's the deal: Avinstallerer nVidia-drivere. Kommer ikke på at hovedkortet mitt er nForce 3-basert og dermed ryker chipset-driveren. Installerer chipset-driver, kjører driver cleaner og formaterer. Så begynner helsiket: jeg får opp boot screen og alt er bare velstand. Når jeg skal inn til log-on, blir alt svart. Maskinen jobber, skjermkortviften spinner og alt virker bare fryd og gammen. Så tester jeg med mitt gamle skjermkort, akkurat det samme skjer. Tester med en annen skjerm, blir ikke bedre. Så booter jeg opp fra min harddisk i en annen maskin, funker fint, så den er hel. Installerer de gamle driverne via en annen maskin, det samme skjer når jeg prøver å boote opp med GeForce-kortet. Så låner jeg en kamerats Radeon 9800 pro og tror dere f*enmeg ikke det funker! Akkurat nå føler jeg at maskinen min har noe sterkt i mot nVidia. HVA HAR JEG GJORT? Er litt desperat akkurat nå. Kanskje ikke beste tidspunktet på døgnet... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kan vel neppe være din psu(240 w) som ikke vil dra kortet i gang igjen nei.vet ikke sikkert,men jeg fikk også krasj første gang i 3d mark,viste seg at jeg hadde får liten psu(360w).så jeg koblet bort ene cd-rom og en kab-vifte.da gikk alt som smør igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kan vel neppe være din psu(240 w) som ikke vil dra kortet i gang igjen Klarer heller ikke å dra i gang Ti 4200-kortet mitt. Tror den nekter nVidia-kort av en eller annen teit grunn. Formaterer bare, så ser vi da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå