Gå til innhold

Trenger tips tilgode komponenter for overklokking.

Anbefalte innlegg

Jeg skal oppgradere min P3 800 til noe kraftigere noe hadde jeg tenkt. Og har sett det at folk kan overklokke P4 til fine hastigheter.

Hvilket asus kort bør jeg velge som hovedkort og hva slags vifte bør jeg ha til en P4 1,8GHz northwood?

Og hva slags ram?

Alle tips mottas med takk....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis du vil ha billig og bra bør du gå for et hovedkort med SIS645 brikkesett. Det er tre slike hovedkort på komplett og det er bare og velge det som passer deg best (Så hvitt jeg sjønner er korta like borsett fra at noen har integret lan o.s.v.). Kjøleren som følger med er bra nok og pråker støyer ikke så mye.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-08 16:43, Bøgge Bakken skrev:

Vis du vil ha billig og bra bør du gå for et hovedkort med SIS645 brikkesett. Det er tre slike hovedkort på komplett og det er bare og velge det som passer deg best (Så hvitt jeg sjønner er korta like borsett fra at noen har integret lan o.s.v.). Kjøleren som følger med er bra nok og pråker støyer ikke så mye.

hmmm.. hvorfor ikke bare DRITE I KOMPLETT som allikevel suxor og så får du ENDA fler hovedkort å velge blandt... to fluer i en smekk spør du meg

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-08 16:45, Crashloop skrev:

har lyst på intel chipsett.

Pris er liksom ikke så farlig, bare det ikke koster mer enn 3000 kroner for hovedkortet.

SiS chipsettet er ganske bra, egentlig ikke så mye dårligere enn Intels. Har jo bestilt Asus P4B533-E selv, I845E på det kortet. Koster nesten 2 høvdinger da men. Når man kjøper Corsair så driter man jo penger :grin:. I følge folka på #overklokking.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...