Nilsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har planer om å kjøpe meg en rull på 100m fra hammer.no Se under Elektronikk > kabler. Skal jeg velge AWG 24 Kabel eller AWG 30 Kabel? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har planer om å kjøpe meg en rull på 100m fra hammer.noSe under Elektronikk > kabler. Skal jeg velge AWG 24 Kabel eller AWG 30 Kabel? Hva skal du ha kabelen til da? AWG 24 har dobbelt så store innerdiameter som AWG 30... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har planer om å kjøpe meg en rull på 100m fra hammer.noSe under Elektronikk > kabler. Skal jeg velge AWG 24 Kabel eller AWG 30 Kabel? Hva skal du ha kabelen til da? AWG 24 har dobbelt så store innerdiameter som AWG 30... Det var det jeg også så. Derfor jeg spurte. Hva er bruks områdene til begge da? Har en del tomme kretskort med hull på 1mm Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vel, begge egner seg godt til elektronikk-bruk, der det er snakk om moderate mengder strøm, så hvilken du velger, er jo litt opp til deg, men tror jeg ville ha gått for AWG24 om jeg skulle ha kabler... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Vel, begge egner seg godt til elektronikk-bruk, der det er snakk om moderate mengder strøm, så hvilken du velger, er jo litt opp til deg, men tror jeg ville ha gått for AWG24 om jeg skulle ha kabler... Oki. Da gjør jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå