kaaasen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Heisann! Fikk en mail fra Sony i dag, om at jeg var plukket ut til å betateste Everquest 2. Flott tenkte jeg, og jeg fulgte instruksjonene som sto der. Da jeg skulle skrive inn serialen møtte jeg på et stort problem, nemlig at det sto at den var invalid Lurer på om det er noen andre her som også har blitt plukket ut, og som eventuelt har samme problem. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En kamerat av meg fikk samme e-mail og samme problemet. Tror det er Sony som har gjort en feil, og du er sannsynligvis ikke blant de heldige som får være med i betatestingen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 "Topic for #everquest2 is Don't panic, our keys don't work for the euro EQ2 beta either! || Public US beta pushed back to late September || Character creation disks shipped in the UK by Gameplay" Lenke til kommentar
Heales Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da var det med andre ord ikke bare min betakey som ikke funker he he Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg fikk samme mailen, men funka ikke for meg heller , altså når kan man forvente at det er oppe å kjøre. Har lest litt rundt på forum å det er MANGE med samme problem Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hmmm...får håpe de får orden på det så fort som mulig. Slutten av September..jaja. Kanskje like greit det, så jeg får lest til pedagogikkprøven om to uker, egentlig Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det var US, ikke EU, får ikke vi heller testa før om 2 uker? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nå er dog ikke mine forventninger til EQ2 spesielt høye uansett hi hi Lenke til kommentar
Heales Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da får jeg laste ned disse 2 giggene da. Hvis dette er dårlige greier gir jeg opp SoA en gang for alle. Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 altså dette blir sikkert et spill som EQ, nytter ikke spille i 1-2 timer å så si, nei huff dette var kjedelig. man må sette seg inn i det. Feks når jeg så EQ første gang var det jeg så crappy grafikk så komplisert å kjedelig ut. Var først etter noen timer med spilling at det ble konge gøy. mm Lenke til kommentar
Heales Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da kan det ikke ha vært lenge siden du så EQ med andre ord. Grafikken var flott nok i 1999. Nu er det "kun" 27 timer, 28 minutter og 17 sekunder igjen før jeg har lastet ned denne betaen hi hi Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da kan det ikke ha vært lenge siden du så EQ med andre ord. Grafikken var flott nok i 1999. Nu er det "kun" 27 timer, 28 minutter og 17 sekunder igjen før jeg har lastet ned denne betaen hi hi steike åssen linje har du? jeg starte på 8 timer. Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da kan det ikke ha vært lenge siden du så EQ med andre ord. Grafikken var flott nok i 1999. Nu er det "kun" 27 timer, 28 minutter og 17 sekunder igjen før jeg har lastet ned denne betaen hi hi vet den ble jo mye bedre ettervært. altså med SOL osv. men når jeg så det første gang var på en internett cafe. Da så det crappy ut kan jeg huske jeg tenke hvorfor noen gadd å spille noe sånn når man kunne spille CS . Etter den tid har jeg spilt opp en level 65 Necro og en level 51 Wizzard på SullonSek(PVP SERVER) Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 altså er det slik at man må velge server? eller er det bare en server til Beta testinga? hvis man må velge må alle Hw.no brukere joine samme så kan vi danne Guild Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 altså er det slik at man må velge server? eller er det bare en server til Beta testinga? hvis man må velge må alle Hw.no brukere joine samme så kan vi danne Guild Støtter den der ja. Hadde vært morsomt med en slags HW.no/Gamer.no-guild, hvor vi kan etablere oss greit til spillet kommer (hvis vi skal fortsette å spille, that is). Deilig følelse å laste ned. Er "litt" spent på hva som venter meg, siden jeg kun har sett en kamerat spille Everquest. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg driver også å laster ned betaen Jeg vil anbefale dere å høre på alle de mp3 filene som blir lastet ned ganske tidlig i prosessen, fabelaktig musikk Åååh, jeg gleder meg sånn til å teste dette spillet Har så store forhåpninger til dette, spesielt pga den utrolige grafikken, hva som er lovet av quest og kampsystem etc. Har en følelse av at dette blir det neste store Next-gen MMORPG, i motsetning til f.eks. WOW Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg leste ikke gjennom hele tråden, men det virket som mange hadde hatt problemer. Grunnen til det er at alle fikk mailen samtidig og systemet var overbelasta en stund. Prøv igjen hvis man får feilmelding. Det kom frem ett eller annet sted i installasjonsteksten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå