Gå til innhold

Everquest 2 Beta

Anbefalte innlegg

Heisann!

Fikk en mail fra Sony i dag, om at jeg var plukket ut til å betateste Everquest 2. Flott tenkte jeg, og jeg fulgte instruksjonene som sto der. Da jeg skulle skrive inn serialen møtte jeg på et stort problem, nemlig at det sto at den var invalid :cry:

Lurer på om det er noen andre her som også har blitt plukket ut, og som eventuelt har samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså dette blir sikkert et spill som EQ, nytter ikke spille i 1-2 timer å så si, nei huff dette var kjedelig.

man må sette seg inn i det.

Feks når jeg så EQ første gang var det jeg så crappy grafikk så komplisert å kjedelig ut. Var først etter noen timer med spilling at det ble konge gøy.

mm

Lenke til kommentar
Da kan det ikke ha vært lenge siden du så EQ med andre ord. Grafikken var flott nok i 1999.

Nu er det "kun" 27 timer, 28 minutter og 17 sekunder igjen før jeg har lastet ned denne betaen hi hi

vet den ble jo mye bedre ettervært. altså med SOL osv.

men når jeg så det første gang var på en internett cafe. Da så det crappy ut kan jeg huske jeg tenke hvorfor noen gadd å spille noe sånn når man kunne spille CS :blush: .

Etter den tid har jeg spilt opp en level 65 Necro og en level 51 Wizzard på SullonSek(PVP SERVER)

Lenke til kommentar
altså er det slik at man må velge server? eller er det bare en server til Beta testinga? hvis man må velge må alle Hw.no brukere joine samme så kan vi danne Guild :)

Støtter den der ja. Hadde vært morsomt med en slags HW.no/Gamer.no-guild, hvor vi kan etablere oss greit til spillet kommer (hvis vi skal fortsette å spille, that is).

Deilig følelse å laste ned. Er "litt" spent på hva som venter meg, siden jeg kun har sett en kamerat spille Everquest.

Lenke til kommentar

Jeg driver også å laster ned betaen :D

Jeg vil anbefale dere å høre på alle de mp3 filene som blir lastet ned ganske tidlig i prosessen, fabelaktig musikk :D

Åååh, jeg gleder meg sånn til å teste dette spillet :D Har så store forhåpninger til dette, spesielt pga den utrolige grafikken, hva som er lovet av quest og kampsystem etc. Har en følelse av at dette blir det neste store Next-gen MMORPG, i motsetning til f.eks. WOW :)

Lenke til kommentar

Jeg leste ikke gjennom hele tråden, men det virket som mange hadde hatt problemer.

Grunnen til det er at alle fikk mailen samtidig og systemet var overbelasta en stund. Prøv igjen hvis man får feilmelding. Det kom frem ett eller annet sted i installasjonsteksten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...