oizann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har noen snåle problemer med farcry på mitt asus 6800 ge. om jeg tar auto detect funksjonen,så få jeg "very high" på machine specs.men på "video options advanced" så setter den ned alle til LOW.om jeg setter de til very high selv,så er grafikken helt uholdbar,gjendstandene skinner ikke,og spillet ser ut som et helt annet.har også prøvd forksjellige drivere.kan også nevne at kortet funker utmerket i doom3. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Orginalversjon av spillet? Versjon (patch)? Skjermkortdrivere? Oppgradert fra ATi på samme maskin? Fastwrite av eller på? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 hvordan slår man av og på fastwrite? det er farcry original,ikke oppdatert.vil se hvordan grafikk jeg får i sammenlikning med forrige maskin min,fikk ny igår og windows er nyinstallert. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Prøv og oppdatere farcry og skjemkort driverene da kansj problemet løser seg. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hvordan slår man av og på fastwrite?det er farcry original,ikke oppdatert.vil se hvordan grafikk jeg får i sammenlikning med forrige maskin min,fikk ny igår og windows er nyinstallert. Glem Fastwrite inntil videre. Innstaller DirectX9.0c om du ikke har gjort det allerede. Installer Forceware 61.77 eller 65.76 (husk clean install) Oppdater Farcry til enten v1.1 eller v1.2. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg hadde samme problemet med samme grafikk-kort. Løste seg fint ved å oppdatere far cry til 1.1 Edit: Vi har ikke samme skjermkort likevel Anyways. Jeg har 6800gt POV og hadde samme problemene. Patching burde funke. Endret 11. september 2004 av Larsrrrr Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 det samme skjedde med en kompis, han bytta til 1.1 patchen og det funkta helt prikkfritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 NVidia sier jo at du må patche Far Cry når du bruker deres kort. Så da må du vel bare gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå