PoWit Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Nå vet ikke jeg hvor opptatte dere i hw er med andre ting, men jeg liker veldig godt å lese tester så det hadde vært kult om dere kunne testa flere ting. Som de nye logitech tastaturene, ipodene , lcd skjermer, høytalere f. eks. edit: Jeg vet jo heller ikke hvor lang tid det tar å tester ting, så hvis det tar en dag så skjønner jeg at det ikke kommer en ny test hver dag. Dere skal også ha ros for å ha valgt ut aktuellle ting i hver kategori! Endret 11. september 2004 av PoWit Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En dag? Kan bare snakke for meg selv, men jeg bruker en til to uker på en LCD-test Jeg kan i alle fall love deg at det kommer skjerm-tester på løpende bånd ut over høsten Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 OI! Da skal jeg legge meg flat der. Da er det jo bra at dere har laget så mange tester som dere har gjort. (Stakkars øyvind som har laget lcd guidene) Men små tester av ipoder og tastatur går vel unna i løpet av noen timer? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Kommer vist snart en omfattende test av musematter, de må jo nesten få prøvd alt de tester før de legger det ut hehe. Synes HW og medarbeiderne gjør en flott jobb med tester Endret 11. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå