Nvidia_boy Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Eg sprayet sølvfarget spraylakk på kabinett døren... men så gikk eg tom, er det noen som vet hvordan man fjerner det igjen? uten bruk av sandpapir eller pussemaskin(noe herk skjønner dere) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Aceton. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Ta deg en tur til en malingsbutikk og si at du trenger et stoff for å fjerne maling. De har sikket et eller annet du kan bruke. Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 eller kjøpe en ny spraylakk Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 neglelakk fjerner Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Apoteket får du kjøpt noe brannfarlige greier til å fjerne plaster med. Er på brune flasker og fordamper fort. Fint å rense med før du skal lakke og fjerne lakk med. Annet gøy er å lage bensinbomber med det. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Vel, neglelakk fjerner funker fett. Det inneholder masse aceton. Brukte det selv i går for å fjerne lakk på cd-brenneren min. *lakerte den på nytt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå