Dj-Olsen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Synes du cs 1.4 er for dårlig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 prøv selv det er masse nytt snacks (100 ekstra kuler til usp'en, first-person speccing, litt mer nøyaktig para, etc..), og de eneste problemene (hoppingen og gåingen) blir man fort vant til. personlig syns jeg de kunne latt muligheten for å høre det andre teamet sine radio-lyder være der, men men.. Lenke til kommentar
Pojke Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 JA!!! Det er for mye skyting på måfå. Den som er heldig i lotto er også god her. I nærkamper kan vi pepre to magasiner på hverandre uten at noen blir truffet, så plutselig kommer det et headshot. Det er etter min mening så altfor mange hs i 1.4. For mye tilegnet n00bs... Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 liker nå det at folk ikke hopper rundt som vårkåte kenguruer på kaninpiller jeg. Pojke: Spray and pray funker sjelden bra :smile: Mye tilfeldige heldige skudd da. _________________ --------------------------------------- You can run, but you will only die tired [ Denne Melding var redigert av: Crashloop på 2002-05-08 16:44 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Nettopp. Om taktikken din er å løpe bort til motstanderen din å tømme magasinet mot ham i en dusj, så er du en av newbiene du klager over. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 jeg likte cs 1.3 mye bedre, men cs 1.4 er jo bra også untatt hoppingen og den der bedre aim når du kryper/camper saken. Lenke til kommentar
Pojke Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Det er da mulig å komme i en nærkamp, jeg prøver mest mulig å holde meg på avstand fra motstanderene. Men når jeg snikr meg rundt et hjørna, så er det en annen som gjør det samme, så møtes vi................... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Poenget mitt var dette med å holde avtrekkeren inne. Funker ikke. Du treffer nix da. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Jellyfisk skrev (2002-05-09 13:47):Poenget mitt var dette med å holde avtrekkeren inne.Funker ikke. Du treffer nix da. Det er bare bull. Av og til når jeg skvetter så jeg hopper i taket, så sprayer jeg villt rundt meg (stygg uvane) og får hs! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 jeg tror det var det dem klagte over :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Av og til gjør du sikkert det. Poenget er at noen av oss helst vil treffe ting vi sikter på også. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 jellyfisk: er enig der... synes det er veldig irriterendes når jeg har colt, ak eller mp5 f.eks. og løper og har fienden MIDT i siktet og blaffer løs... nytter ikke i det hele tatt - må krype ned og ligge helt iro for og treffe der siktet er ellers blir det plaffe ut 5-20 skudd til fienden endelig dør. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Å. Jeg veit ikke jeg, er som jeg gjentar til det kjedsommelige lenge siden jeg har spilt. Men den gangen jeg spilte var det altså ett sjakktrekk å skyte salver, tappe, sånne ting. Kom litt ann på våpenet... Om du bare holdt avtrekkeren inne og passa på å holde siktet mitt på hodet til eklingene (quake-style) traff du sjeldent noe som helst. Ammon blir borte kjapt også. Om dette fortsatt er sånn vil jeg så definitivt definere alle som ikke har skjønt det som newbier, og dermed ta fra dem all rett til å bruke uttrykket newbie eller noobs (eventuelt n00bs eller andre varianter) for all fremtid. :wink: i alle fall til de slutter å syte sånn. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Ikke vet jeg hva du prøver å hint om, men jeg skyter faktisk i små salver når jeg skyter. Gjerne croucha. Det jeg sa var at når jeg skvetter i taket, så har jeg den stygge reaksjonen at jeg sprayer villt rundt meg og ofte får hs! Dette er noe jeg prøver å legge av meg, men det er ikke lett når jeg skvetter sånn. Uansett, spray and pray funker fortsatt, men nå er aimen ødelagt selv når man sitter i ro :sad: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 skyter i veldig små salver, med para ofte bare enkle skudd siden aimen er så god på lang avstand da. om jeg er på en plass og skal til ett annet plass men må passere f.eks. en dør der det er fiender som ser inn så strafer jeg alltid forbi den mens jeg skyter ut, hender jeg få kills da. det er vel dette som kalles gulling, eller taktikk? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 CS 1.4 er en meget god forbedring av 1.3. Den sansynligvis største nyheten er specator-modene. De folka som klager over 1.4 er noen ***** whinere!!!!! Mvh Nissen Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Nissen skrev (2002-05-11 16:05):CS 1.4 er en meget god forbedring av 1.3.Den sansynligvis største nyheten er specator-modene.De folka som klager over 1.4 er noen ***** whinere!!!!!Mvh Nissen Hehe. Din Nisse! Du legger vel ikke merke til de som kommer med saklige argumenter mot enkelte "forbedringer" av CS, gjør du vel? Legg også merke til at de som er saklig, noe du ikke er, også kommer med de gode sidene i tillegg til de dårlige. Ja, spectator modene er bra, men hoppinga er homo. Aimen har også fått enkelte *æv*uler-tendenser. Slutt å whine over whinerne :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 hmm..noen av dere som er i klan? irc? :smile: ting jeg er glad for: first person-view av folka som spiller (lettere og se en cheater). veldig gøy å se på folk. ser lett hvem som er gode osvosv. kan lære av å se på kartfunksjonen er også litt gøy.. hoppinga er jeg litt delvis glad for. av og til er den irriterende. fjerna pistolbuggen (den at første magasinet i USP og DE flyr kulene i alle retnigner) ting jeg IKKE er glad for: de har ENDA ikke klart å fikse hitbox buggen som har plaga CS i 2 år. de har LAGT TIL en wallhack bug som blir utnyttet en hel del. bunnyjumpinga som skulle vere fjerna blir OGSÅ utnytta. ikke så stort problem..var faktisk litt gøy å hoppe en periode i version 1.0 husker jeg:) spillet har blitt mer sittende etter at siktet blir mindre når du sitter...mye vanskligere og "dodge"'e kuler. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 jeg liker cs bedre nå, og jeg er ikke en camper. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Cs, var og er ment som et realistisk spill, så det er helt naturlig å få "fixet" på hoppinga og f.eks at forskjellige våpen forskjellig tyngde som git utslag på gang-hastigheta. Seff, er det uvant for man har nesten alltid kunne hoppe, men etter 1-2 timer med CS så bruker du det nesten ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå