Exorchist Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Er det ikke en ganske selvforklarende topic? Hentet nettopp denne skjermen på postkontoret, og så at FST stor med stoooore bokstaver på esken. Lurer nå selvfølgelig hva dette betyr. Hyundai's hjemmesider hjalp veldig lite! Simen Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hentet nettopp denne skjermen på postkontoret, og så at FST stor med stoooore bokstaver på esken. Et søk på nettet ga følgende resultat: Originally shadow mask CRTs had a very curved surface. Now the vast majority of shadow mask CRTs are of the Flatter Squarer Tube to give better focus and less image distortion by reducing the negative effects of reflection on the surface of the tube. Tatt fra Iiyama's FAQ Endret 11. september 2004 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Tusen takk skal dere ha! Da jeg søkte på google, fikk jeg ca 3500 hits på tyske sider (.de). Så gikk jeg på www.hyundaiq.com, men det stod ikke der heller. Takker for hjelpen, og understreker at jeg ikke var lat, bare at jeg ikke er sterk i tysk, hehe Mvh Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå