Erik_s Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå sitter jeg på 1mb/512 Plutselig så slutta nette og telefonen og virke..rotter hadde gnagd over kabelen så sitter på naboen si linje. Skulle egentlig hatt 5/5mb. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 rotter hadde gnagd over kabelen Rotter Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 rotter hadde gnagd over kabelen Rotter stemmer.. I Spania (Gran Canaria] ligger kablene inni rør. og de røra er opne noen plasser Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har en trådløs ISP, totalnett 1400x1400, djevelsk ustabilt ligger å varierer voldsomt mellom 600 og 1500. Ennå er de nesten på topp i itavisen. (De har sikkert laga en boot som kjører test om og om igjenn ) Pris: 415kr for ustabilt nett med bare 10GB lastingt... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har 10 Mbit fra Bredbåndsfabrikken. Synes linja er crap. Tar jo fleire sekunder og laste ned sp2 til XP f.eks... Gjer jo ikkje det kvar dag men... ting tar for lang tid. Ønsker meg 1gbit linja som dei har i nabolandet... det hadde vore saker det. Men får vel sitte med denna linja ei stund til, den fungerer ok til forum lesing. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 lyse 10mbit er ok, men tar enda for lang tid å laste ned og laste opp store filer det verste er at eg ikkje kan sende fullkvalitets hdtv video stream til 10 av mine kompiser Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 drittlei 10mbit. det er alt for mye Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) har bare lyse 4 mbit atm, men skal snart oppgradere til 10mbit Endret 9. januar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg skulle gjerne hatt litt mer enn 400/128-linja jeg har nå:/ Den suger jo max... Hadde modem for inntill 3 måneder siden, og når jeg fikk adsl var jeg fornøyd - i en uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er lei 56k modemet mitt nå... Men det går faktisk å spille WC3 tft uten lagg på internett, og laste ned hele 1 mb på ca 4 min Gleder meg til jeg får ADSL jeg Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har en 2000/256 ifra bluecom, forsåvidt god nok fart for meg. (snitter vel på 16-17GiB pr døgn.) Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Enkelt og greit: De som sitter med den kjipeste linja deres leverandør kan levere: hold kjeft, eller oppgrader De som sitter med den beste linja deres leverandør kan tilby og fortsatt klager: Flytt til et sted hvor dere kan få bedre linje Er dere ikke fornøyd, gå tilbake til det kjipe analoge modemet dere hadde før og lukk brødsaksa.. "Easy as Dell" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Enkelt og greit: De som sitter med den kjipeste linja deres leverandør kan levere: hold kjeft, eller oppgrader De som sitter med den beste linja deres leverandør kan tilby og fortsatt klager: Flytt til et sted hvor dere kan få bedre linje Er dere ikke fornøyd, gå tilbake til det kjipe analoge modemet dere hadde før og lukk brødsaksa.. "Easy as Dell" Da bestiller jeg den raskeste og dyreste ADSL pakka når det kommer her og sender regningen til deg da edit: Jeg kommer ikke til å poste mere OT her nå, men hvor gammel er du egentlig? Har du eget hus/leier og har jobb? Eller sitter jo gratis hos foreldrene dine? Ting koster penger og alle har ikke råd til det dyreste av alt. Endret 9. januar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Enkelt og greit: De som sitter med den kjipeste linja deres leverandør kan levere: hold kjeft, eller oppgrader De som sitter med den beste linja deres leverandør kan tilby og fortsatt klager: Flytt til et sted hvor dere kan få bedre linje Er dere ikke fornøyd, gå tilbake til det kjipe analoge modemet dere hadde før og lukk brødsaksa.. "Easy as Dell" Da bestiller jeg den raskeste og dyreste ADSL pakka når det kommer her og sender regningen til deg da Er ikke noe sånt det er snakk om, enten tar man seg råd til det.. ellers så klager man ikke.. er noe som heter at man aksepterer det man har råd til og ikke klager på linja når man ikke gidder å ta seg råd til den hundrelappen eller to ekstra i mnd for å oppgradere til en sprekere linje. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg sitter på en Telenor 1024/256 linje. Synes det går alt for tregt. Endret 9. januar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) må le helt enig med de over her , folk vill ha alt gratis, er ikke mitt problem at dere ikke har penger til å oppgradere . blir som og ha bil i mellom klassen og ser på biler over 1 mill , da blir jeg sur når bilfabrikanten min ikke bygger luksus biler i min pris klasse . våkne opp og tenk på at ingen lev er pliktige til å levere adsl til noen får være glad for det man har. Endret 9. januar 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg er lei av min 0,7/0,1 Mbitlinje. Det blir ikke bedre av at jeg tilbringer dagene med å installere 100Mbitlinjer til studentene på Steinan i Trondheim WoOT? jeg bor på steinan i Trondheim, men det er da ikke mulig å få 100mbit her??!? Er ikke så mange studenter som bor her i området heller etter som jeg kan se.. de bor jo på moholt!? Hvem er det som tilbyr dette? Jeg vil også ha Endret 9. januar 2005 av Moonscape Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er lei av min 0,7/0,1 Mbitlinje. Det blir ikke bedre av at jeg tilbringer dagene med å installere 100Mbitlinjer til studentene på Steinan i Trondheim WoOT? jeg bor på steinan i Trondheim, men det er da ikke mulig å få 100mbit her??!? Er ikke så mange studenter som bor her i området heller etter som jeg kan se.. de bor jo på moholt!? Hvem er det som tilbyr dette? Jeg vil også ha Jeg vil også ha, og jeg bor rett nedenfor Moholt Studentby og her er det ikke mulig å få 100mbit/s :'( 100meter nedenfor Og du kan bare holde snavla Moonscape:P Kanskje han mener Dragvoll?Er jo Steinan det og:P Din Stein;) Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) haha FU roven! dragvoll er ikke det samme som steinan a (uansett burde han vel skrive dragvoll istedet)! Stolt av å være stein! 1-2-3!!! Endret 9. januar 2005 av Moonscape Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Moonscape: Du kan ikke komme ned på Berg og oppgradere til 100mbit da? men jeg har liksom ikke no bruk for det heller. Kvota suger jo max. 10gb opp eller ned om dagene er litt lite om man kjører flere pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå