Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem er lei av internett hastighen sin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 10 Mbit fra Bredbåndsfabrikken.

Synes linja er crap.

Tar jo fleire sekunder og laste ned sp2 til XP f.eks...

Gjer jo ikkje det kvar dag men... ting tar for lang tid.

Ønsker meg 1gbit linja som dei har i nabolandet... det hadde vore saker det.

Men får vel sitte med denna linja ei stund til, den fungerer ok til forum lesing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Jeg er lei 56k modemet mitt nå... :hrm: Men det går faktisk å spille WC3 tft uten lagg på internett, og laste ned hele 1 mb på ca 4 min

Gleder meg til jeg får ADSL jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Enkelt og greit:

De som sitter med den kjipeste linja deres leverandør kan levere:

hold kjeft, eller oppgrader

De som sitter med den beste linja deres leverandør kan tilby og fortsatt klager:

Flytt til et sted hvor dere kan få bedre linje

Er dere ikke fornøyd, gå tilbake til det kjipe analoge modemet dere hadde før og lukk brødsaksa..

"Easy as Dell" :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Enkelt og greit:

De som sitter med den beste linja deres leverandør kan tilby og fortsatt klager:

Er dere ikke fornøyd, gå tilbake til det kjipe analoge modemet dere hadde før og lukk brødsaksa..

"Easy as Dell"  :roll:

Da bestiller jeg den raskeste og dyreste ADSL pakka når det kommer her og sender regningen til deg da :w00t:

edit: Jeg kommer ikke til å poste mere OT her nå, men hvor gammel er du egentlig? Har du eget hus/leier og har jobb? Eller sitter jo gratis hos foreldrene dine?

Ting koster penger og alle har ikke råd til det dyreste av alt.

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar
Enkelt og greit:

"Easy as Dell"  :roll:

Da bestiller jeg den raskeste og dyreste ADSL pakka når det kommer her og sender regningen til deg da :w00t:

Er ikke noe sånt det er snakk om, enten tar man seg råd til det.. ellers så klager man ikke.. er noe som heter at man aksepterer det man har råd til og ikke klager på linja når man ikke gidder å ta seg råd til den hundrelappen eller to ekstra i mnd for å oppgradere til en sprekere linje.

Lenke til kommentar

må le :p

helt enig med de over her , folk vill ha alt gratis,

er ikke mitt problem at dere ikke har penger til å oppgradere .

blir som og ha bil i mellom klassen og ser på biler over 1 mill , da blir jeg sur når bilfabrikanten min ikke bygger luksus biler i min pris klasse .

:tease:

våkne opp og tenk på at ingen lev er pliktige til å levere adsl til noen

får være glad for det man har.

Endret av sniperdybe
Lenke til kommentar
Jeg er lei av min 0,7/0,1 Mbitlinje. Det blir ikke bedre av at jeg tilbringer dagene med å installere 100Mbitlinjer til studentene på Steinan i Trondheim :(

WoOT? jeg bor på steinan i Trondheim, men det er da ikke mulig å få 100mbit her??!?

Er ikke så mange studenter som bor her i området heller etter som jeg kan se.. de bor jo på moholt!?

Hvem er det som tilbyr dette?

:dribble: Jeg vil også ha :p

Endret av Moonscape
Lenke til kommentar
Jeg er lei av min 0,7/0,1 Mbitlinje. Det blir ikke bedre av at jeg tilbringer dagene med å installere 100Mbitlinjer til studentene på Steinan i Trondheim :(

WoOT? jeg bor på steinan i Trondheim, men det er da ikke mulig å få 100mbit her??!?

Er ikke så mange studenter som bor her i området heller etter som jeg kan se.. de bor jo på moholt!?

Hvem er det som tilbyr dette?

:dribble: Jeg vil også ha :p

Jeg vil også ha, og jeg bor rett nedenfor Moholt Studentby og her er det ikke mulig å få 100mbit/s :'(

100meter nedenfor

Og du kan bare holde snavla Moonscape:P Kanskje han mener Dragvoll?Er jo Steinan det og:P Din Stein;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...