Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem er lei av internett hastighen sin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager.

kunne ikke vært mer enig. men jeg har 2Mbit/256kbps fra telenor og syns uploaden kunne vært høyre. men "HEI"....om jeg hadde lyst på 2/2 så hadde jeg vel handla catch/NGT sin 2Mbit sdsl? cant be wurse than that?....

Så ikke klag, og heller bestill det dere har behov for/råd til.

Ikke alle er like gamle....

Mange av de som klager over at linjen deres er for dårlig sitter med en fart mange her på forumet drømmer om, noe de ikke kan få (kanskje aldri). "uuuuh jeg har 2000/2000 sdsl/shdsl, det går for treigt ass", blir lei av å se sånne meldinger, dere burde skamme dere. Er helt enig i at de burde innføre fast-pris på isdn/modem, for det skal ikke mange mange timene til før man er oppe i 400-500 kroner.

Lenke til kommentar

Jeg er godt fornøyd med hastigheten min. Har billigste kabel fra Telenor, 704/128 trur jeg.

Det som irriterer meg er min trådløse internett. Router og maskin for langt fra hverandre, forskjellig merke på router og trådløst kort, og router har .11g mens kort har .11b. :p Detter ut og får ikke maks ut av linja osv.

Lenke til kommentar

Storfornøyd med NGT's 1200 / 384....

NGT var et stort skritt fra Frisurf 64 kbit modem..... Frisurf = 600 kr for 60 timer online per måned, mot faste 398 kr hos NGT. Såklart, dobbel ISDN var virkelig hæla i taket..... :!:

Skulle gjerne hatt langt mer hastighet til å laste ned alt jeg kunne drømme om, men har en lei erfaring at diskene mine alltid tar kvelden når de er lastefulle....

:no:

Lenke til kommentar
bluecom suger!!!

Hvis ikke du har noe saklig å komme med, så kan du kanskje være stille. Bluecom er etter hva jeg har hørt en bra isp, og nå som Catch har tatt over driften så blir det bedre.. Det verste jeg er er drittunger som skal alltid spytte ut "telenor suger" "bluecom suger" osv, dere kan godt synes det er dårlig, men da kan dere formulere det litt annerledes, forklar gjerne hvorfor det "suger". :yes:

Lenke til kommentar

Har 1024/256 linje fra Telenor. Hadde inntil de oppgraderte, 384/128, som jo var greit nok til å surfe med og laste ned noe av og til, men det begynte å gå veldig tregt etterhvert. (ClarkConnect tok vel 2-3 timer).

Jeg er egentlig fornøyd med linja som den er nå, selv om 2048/1024 ikke ville skadet ;) Det er faktisk andre som klager på linja mi! Det har seg slik at jeg hoster bilder fra diverse "events" som folk vil se, og da går det fort for tregt med en 256 linje fordelt på 5 brukere (når bildene er på 600-700 kB og det er over 100 bilder).

Lenke til kommentar
telenor skulle punget ut med ivertfall 1024 upload speed da!  :mad:

hadde ikke sagt nei til en 10mbits linje nei :)

Mener å huske at max. upload på ADSL-teknologien ligger på rundt 768Kbps

Så Telenor burde vel kunne opprette en 2048/768-linje, hvis de ville da :roll:

Endret av Echo84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...