Joggi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) har 1700/512 linje fra ngt og er fornøyd det jeg ikke er førnøyd med er alle de andre KAN IKKE HELE INTERNETT OPPGRADERE irriterende å sitte på en god linje du aldri får utnytta fullt ut greitt på gode norske servere men de fleste utenlandske føles det som isdn av og til hvem klarer å utnytte linja fullt ut egentlig? skulle ønske jeg kunne laste ned med 1700 k fra hele internett og ikke bare fra tellerene på itavisen og dinside samt noen oppgraderingslinjer fra ms og antivirus m.m. Endret 11. september 2004 av Joggi Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager. kunne ikke vært mer enig. men jeg har 2Mbit/256kbps fra telenor og syns uploaden kunne vært høyre. men "HEI"....om jeg hadde lyst på 2/2 så hadde jeg vel handla catch/NGT sin 2Mbit sdsl? cant be wurse than that?.... Så ikke klag, og heller bestill det dere har behov for/råd til. Ikke alle er like gamle.... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 704/128. Hastigheten er helt grei, men at upload og download påvirker hverandre hater jeg. Skulle gjerne hatt SDSL. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 har 512/512.. greit nokk men kunne vært raskere.... Lenke til kommentar
wanka Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har treg linje fra UPC (2048/384). Det kjedeligste er når jeg sitter i word og trykker ctrl+s når jeg er koblet opp mot jobben. Tar 5 minutter før det lille dokumentet er lagret. Har prøvd firstmile, men da fikk jeg maks 5000/400. 400kbps upload max er litt lite synes jeg. Jeg bor 3800m fra sentralen. Noen som vet om ADSL2 blir bedre når det gjelder lengde fra sentralen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 eg har eit 704/256.. og synest dette kunne vert mye raskere.. men det funker. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg kan ikke ha mere enn 2mbit hvor jeg bor , er ganske irriterende da jeg kunne tenke meg en 4mbit + Har fra bluecom, fungere bra til å være 2mbit , men jeg vil ha mer og 256 i upload er bad. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) NGT bravo her, husker ikke spess. Finnes det forresten abonnement for privatpersoner med høyere ut enn innlinje? Altså, jeg skal sette opp webserver, kanskje lage webradio en gang i framtiden, og jeg har ikke behov for veldig høy innlinje... if you catch my drift... Endret 11. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 møkka lei trege internett linjer. spes min på 2mbit in/ 0.5 ut.. det suger pi*k. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Man blir vel aldri fornøyd så lenge det finnes bedre, men jeg vil påstå at jeg er mer enn nok fornøyd med NGT Bravo-linja vi har hjemme. Den tunge nedlastingen har jeg begynt å gjøre mens jeg er på skolen, der det ikke tar veldig lang tid å laste ned det jeg vil ha Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har 15mbit opp og ned, på student leiligheten. Så når jeg kommer hjem til isdn, kan dere tro jeg iriterer meg. Litt morsomt å tenke på hvor stort det engang føltes å gå fra modem til isdn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har 768/128 mbit linje. Klarer meg forsåvidt med nedhastigheten, men opphastigheten er helt for***lig. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sitti på 10Mbit i snart et år nå , begynner å bli bra lei. Av internethastigheten og ikke internet hastigheten riktig nok. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager. kunne ikke vært mer enig. men jeg har 2Mbit/256kbps fra telenor og syns uploaden kunne vært høyre. men "HEI"....om jeg hadde lyst på 2/2 så hadde jeg vel handla catch/NGT sin 2Mbit sdsl? "HEI", er ikke bare bare å handle fetere linje når man lever på lommepengene til mamma da! Noe jeg har inntrykk av at enkelte her gjør Endret 11. september 2004 av b0nna Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager. Mye vil ha mer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg er lei av den forbanna ISDN-oppkoblingen min! Enda verre er det at jeg fikk et ark i posten om at "nå kan du endelig få ADSL i Sømna og Salhus", og jeg bor ikke på noen av de stedene! Er jeg HELDIG, så blir det bygd ut neste år. Jeg vil GJERNE ha en av de "trege" linjene deres! møkka lei trege internett linjer. spes min på 2mbit in/ 0.5 ut.. det suger pi*k. Det der gjør inni helvete vondt å se... knuser meg helt... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har 704/128, og venter fortsatt på at Telenor skal oppgradere linjen til 1024/256. Har vel gått et par måneder nå? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sitti på 10Mbit i snart et år nå , begynner å bli bra lei. Av internethastigheten og ikke internet hastigheten riktig nok. ??? hva mener du? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sitti på 10Mbit i snart et år nå , begynner å bli bra lei. Av internethastigheten og ikke internet hastigheten riktig nok. ??? hva mener du? Han mener vel det han skrev. Hvis den interne datatrafikken på lan'et hans er nær konstant ved maksgrensen på 10Mbit, vil nettlinja hans virke like treig som en isdn linje. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 er lei min 704/128 som i realiteten er en 729/96 kbps linje.. skikkelig treeeeegt syns nå jeg, bare håper at bluecom bygger ut sentralher snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå