blink182 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Firstmile 240 / 240 Kbit. 50-200 i ping på norske spillservere Endel PL. Bra oppetid i det siste MEEEEEN er ufornøyd ja... Har hatt linje som så her i et år nå, Firstmile har rett og slett ikke blitt ferdig med ADSL på sentralen vår. Vi betaler ikke, ikke at jeg heller hadde gjort det for det produktet der men, jeg ville mye heller hatt 2500 / 640 Kbit og betalt 500kr i mnd. 2mmy Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg er ei av min 100Mbit linje med Uninett jeg vil ha tilbake min ISDN linje Lenke til kommentar
Boye Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 9/01, nede, 03:00, ny IP 9/01, nede, 07:15, ny IP 9/01, nede, 11:00, ny IP 9/01, nede, 23:19, ny IP 10/01, nede, 06:30, ny IP 10/01, nede, 15:00, ny IP Jeg -elsker- vår Telenor 1024/256 ADSL Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 KalleKanin: ISDN-brukere som ser at folk klager over > 2Mbit, blir lett frusterte Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvorfor klage over at dere ikke klarer å laste ned warez raskt nok? Vet ikke om du er helt oppdatert på realiteten på internett i dag, Internett blir brukt av bedrifter som trenger stor båndbredde, private folk som utveksler film, bilder osv. Mange er 3D Designere, og jeg kan love deg, det tar mye plass, en render på 2 sekunder kan ta 70mb, og da trenger man ikke være et geni for å forstå at man trenger gode linjer. Warez er ikke det eneste som blir omsatt på internett, selv om det sikkert er en god del av det også, skal ikke nekte for å ha vært borti MP3 osv. selv, men og dra konklusjonen om at alt som skjer på nett er warez, blir litt feil. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dessuten kommer Skylinen min til å skitten, når jeg må kjøre på grus og dritt med den! Har du skyline? Jepp, jeg har Skyline. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dessuten kommer Skylinen min til å skitten, når jeg må kjøre på grus og dritt med den! Har du skyline? Jepp, jeg har Skyline. Men ikke lappen Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Scrim: ringte support, de sa at sdsl ikke skal gi mer, den skal gi 2mbit total opp/ned, ikke 2mbit hver vei... mente han.får sende en mail i morra oppga at det var 3500 meter til sentralen, grensa er på 4900. idiotisk å gi noen en linje hvis den bare yter 50%, i det minste senk prisen deretter. Den linjen du har skal gi ca. 240 opp og 240 ned. Hvis du laster uploader og laster ned på samme tid så vil det selvsagt gå utover download, så hvis du ikke liker at uploaden stjeler for mye av downloaden så skaffer du deg netlimiter. Men det at du er 3500 meter til sentralen har kanskje litt med det å gjøre, du kan jo høre om de kan gi deg noe lavere pris, i og med at du ikke får mer enn 50% av linjen du betaler for. Lenke til kommentar
Earl87 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 kommer adsl2 i det hele tatt eller. norge er jo helt tagisk når det gjelder bredbånd. kan jo knapt kalles bredbånd det vi fleste sitter på. norge burde ta etter svenskene å innføre skikkelige saker.å like mye i download som upload. ikke noe forbanna adsl crap Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Selvfølgelig er jeg lei linja mi. Selvfølgelig vil jeg har bedre fart, særlig på upload. Klart jeg vil ha det beste av det beste, men det har jeg ikke råd til, og det er ikke så mange å velge i her jeg bor. Men jeg har 2048/256 fra Telenor, og er glad jeg i det hele tatt har bredbånd. Litt dyr linje, men det er det beste jeg får her, så jeg er takknemlig. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg er ikke lei internett hastigheten mi 10Mbit Lyse fiber Endret 11. januar 2005 av melsom Lenke til kommentar
lie Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er ikke lei internett hastigheten mi 10Mbit Lyse fiber Tenk på oss som bor i skikkelig byer. Det er dårlig gjort at småbyer som Stavanger, sandefjord og hadeland får slike phete linjer. Selv har jeg bluecom 3000/640 linjer. Klarer meg, men i blant føler jeg at det ikke strekker til. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 heg betaler for en 1216/512 linje fra Tussa (lokalt E-verk som har startet med dsl) og får 2048/512.. kan ikke akkurat klage Lenke til kommentar
skyline Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er ikke lei internett hastigheten mi 10Mbit Lyse fiber Tenk på oss som bor i skikkelig byer. Det er dårlig gjort at småbyer som Stavanger, sandefjord og hadeland får slike phete linjer. Selv har jeg bluecom 3000/640 linjer. Klarer meg, men i blant føler jeg at det ikke strekker til. Øh, småbyer? Stavanger er da strengt tatt ikke så liten, Norges fjerde største by, etter Oslo, Bergen og Trondheim. Stavanger er også Norges beste by, uten tvil. 10mb fiber, butikker med lengst åpningstid i landet. Kan kanskje trekke for litt dårlig vær da. Jeg har bodd/oppholdt meg over lengre tid i disse byene: Oslo,Bergen, Tromsø og Sauda. Og Stavanger er definitivt best. On-topic: Jeg er lei av min 2048/256 linje fra Bluecom, men om kun få uker får jeg Lyse 10mbit. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er dårlig gjort at småbyer som Stavanger, sandefjord og hadeland får slike phete linjer. Dere er vel ikke lønnsomme nok, og Hadeland er ikke noen by men tre kommuner som i grunn er reint bondeland men takk for "oppgraderingen" Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kan ikke bli lei 100 mb uninett linje, men blir jo litt lei at det ikke er så mange servere som gir meg 100 mb download hastighet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 whæ krise! jeg har bare 100kb/s ned Slutt og klag! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har 1400/600 fra Smartcall Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg syntes det er dårlig at Hafslund Energi/-Strøm ikke gir oss et bedre tilbud til oss som bor i den lille fillebyen Oslo. Nei, her skal kapitalismen råde til de grader, slik at vi ligger på siste plass i hastighet, sammenlignet med andre landsbyer som Stockholm og København. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Dessuten kommer Skylinen min til å skitten, når jeg må kjøre på grus og dritt med den! Har du skyline? Jepp, jeg har Skyline. Lucky bastard...hva skal du ha hvis du selger den? Men tilbake til topic: Jeg er enda ikke lei min 1700/512 linje fra NextGenital....men jeg kunne godt tenke meg å ty til vold mot en av deres kundemishandlere. Evt. fengselstraff ville så bli sonet i gledesrus...såfremt jeg fikk ha bredbåndet med meg på cella.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå