Scortech Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er ikke lei, men har 100Mbit Snakk om og prife...du vet ikke hvor heldig du er. har 2048/256. har ikke hatt det så lenge men ønsker selvsagt f.eks 10mb linje:-) upload min er en dårlig spøk. skulle ikke gått an og få så lite upload. skulle vært minimum 612 eller noe sånt. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har 2050/250 fra canaldigital men opphastigheten for lav, men det koster bare en hundrings for Symmetrisk. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvorfor klage over at dere ikke klarer å laste ned warez raskt nok? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har telenor 2mbit. Er fornøyd jeg. Er ikke så farlig med upload hastigheten at det gjør noe. Overlever lenge, tror jeg da Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sitter her med tele2 sin mediumspakke på 700/200 ellernosånt. klager ikke men kunne godt tenke meg lyse sin 4000/4000 til samme prisen som den jeg har nå. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hvorfor klage over at dere ikke klarer å laste ned warez raskt nok? Pen off topic Jeg er en av dem som storkoser seg med en råtten linje. dvs. 700\150 fra Catch. Bor 7km fra sentralen, men har fått istand en spesialavtale, kunne ikke vært mer fornøyd Endret 9. januar 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Telenor 2048/256, greit nok.. Funker foreløpig, men hadde nok punga ut en god slump om jeg kunne fått synkront 10mbit. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Må bare si at jeg er drittlei mitt Hesbynett trådløs radio (512/256). Er nede hele tia, mer eller mindre Lenke til kommentar
mamba Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har shdsl fra nextgentel. 2300/2300. Får jeg det? NEI! 1900/1400 Bor et steinkast unna sentralen. Pingen sug max når jeg spiller. nextgentel er ræva! for Guds skyld ikke bind dere til dem. Dere kommer til å bli plaget fra dag 1. Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har nettopp fått SDSL fra catch,2 mbit ut og inn,og jeg har faktisk den farta også.Stort pluss for nydelig ping på gameservere. Kan nesten ikke bli mer fornøyd jeg :-) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har nettopp fått SDSL fra catch,2 mbit ut og inn,og jeg har faktisk den farta også.Stort pluss for nydelig ping på gameservere.Kan nesten ikke bli mer fornøyd jeg :-) Topic sier "Hvem er lei av internett hastighen sin?" ikke hvem vil skryte av internett hastigheten sin ! Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har nettopp fått SDSL fra catch,2 mbit ut og inn,og jeg har faktisk den farta også.Stort pluss for nydelig ping på gameservere.Kan nesten ikke bli mer fornøyd jeg :-) Topic sier "Hvem er lei av internett hastighen sin?" ikke hvem vil skryte av internett hastigheten sin ! Hææ?? 100Mbps linja mi er så rask at jeg ikke rekker å få med meg alt som skrives her Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) har også nettopp fått 2mbit sdsl fra catch (lille julaften (beste julegave noensinne)), men er ganske misfornøyd. får bare ~50% av det jeg betaler for (sparker meg selv daglig for at jeg glemte å spørre installatøren hvor langt det var til sentralen (er det noe sted man kan få vite dette?)). har hatt 2048/448(256) fra tiscali siden januar 2002 før det (selv om jeg bare fikk 256kbit ut siden dag 1, ikke fortalte de meg om forandringen og ikke satte de ned prisen, forbanna drit, glad jeg er kvitt dem) har på følelsen jeg kommer til å føle det samme med catch, har man uflaks så har man uflaks. edit: litt feil her og der Endret 10. januar 2005 av PeGG.oslo Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 nextgentel er ræva! for Guds skyld ikke bind dere til dem. Dere kommer til å bli plaget fra dag 1. Synd å høre at du har problemer med linjen, men å dømme dem over kun et tilfelle blir litt feil.. Selv er jeg storfornøyd med min 2400/640 linje, aldri noe tull med den. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sitter med 3mbit/640 fra NGT, veldig fornøyd, men gleder meg mye til WiMAX lisensene blir bygd ut Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 har også nettopp fått 2mbit sdsl fra catch (lille julaften (beste julegave noensinne)), men er ganske misfornøyd. får bare ~50% av det jeg betaler for (sparker meg selv daglig for at jeg glemte å spørre installatøren hvor langt det var til sentralen (er det noe sted man kan få vite dette?)). har hatt 2048/448(256) fra tiscali siden januar 2002 før det (selv om jeg bare fikk 256kbit ut siden dag 1, ikke fortalte de meg om forandringen og ikke satte de ned prisen, forbanna drit, glad jeg er kvitt dem) har på følelsen jeg kommer til å føle det samme med catch, har man uflaks så har man uflaks. edit: litt feil her og der Du kan jo kontakte catch og forhøre deg med dem. Bor du langt unna en sentral så er jo det en forklaring, hvis ikke så kan det være noe med linjen din, mail catch du, så finner du ut av det. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har shdsl fra nextgentel. 2300/2300. Får jeg det? NEI! 1900/1400 Bor et steinkast unna sentralen. Pingen sug max når jeg spiller. nextgentel er ræva! for Guds skyld ikke bind dere til dem. Dere kommer til å bli plaget fra dag 1. Har du klaget til dem? Det pleier å hjelpe å ta en telefon, hadde et lignende problem med min leverandør, fikk bare 710/130 men kundebehandleren fikset det med et tastetrykk mens vi pratet i telefonen, enkelt å greit! Det nytter å klage.. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Scrim: ringte support, de sa at sdsl ikke skal gi mer, den skal gi 2mbit total opp/ned, ikke 2mbit hver vei... mente han. får sende en mail i morra oppga at det var 3500 meter til sentralen, grensa er på 4900. idiotisk å gi noen en linje hvis den bare yter 50%, i det minste senk prisen deretter. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Scrim: ringte support, de sa at sdsl ikke skal gi mer, den skal gi 2mbit total opp/ned, ikke 2mbit hver vei... mente han.får sende en mail i morra oppga at det var 3500 meter til sentralen, grensa er på 4900. idiotisk å gi noen en linje hvis den bare yter 50%, i det minste senk prisen deretter. ikke 2 mbit hver vei... neivel.... Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hvorfor klage over at dere ikke klarer å laste ned warez raskt nok? Har du prøvd å synkronisere/sende mail med 720/128? Da ville du skjønne at det ikke bare er personer som laster ned warez som trenger LITT høyere upload-hastighet. Og for downloaden, hva med: Streaming av video Nedlasting av (lovlig kjøpt) programvare osv... Kanskje grunnen til at alle plate- og filmselskaper ikke gidder å lage gode online-løsninger, er at de tenker som deg?... (Håper det var en spøk...) Endret 10. januar 2005 av KalleKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå