Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem er lei av internett hastighen sin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor klage over at dere ikke klarer å laste ned warez raskt nok?

Pen off topic :p

 

 

Jeg er en av dem som storkoser seg med en råtten linje. dvs. 700\150 fra Catch. Bor 7km fra sentralen, men har fått istand en spesialavtale, kunne ikke vært mer fornøyd :D

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått SDSL fra catch,2 mbit ut og inn,og jeg har faktisk den farta også.Stort pluss for nydelig ping på gameservere.

Kan nesten ikke bli mer fornøyd jeg :-)

Topic sier "Hvem er lei av internett hastighen sin?" ikke hvem vil skryte av internett hastigheten sin ! :p

Hææ?? 100Mbps linja mi er så rask at jeg ikke rekker å få med meg alt som skrives her :D

Lenke til kommentar

har også nettopp fått 2mbit sdsl fra catch (lille julaften (beste julegave noensinne)), men er ganske misfornøyd.

får bare ~50% av det jeg betaler for (sparker meg selv daglig for at jeg glemte å spørre installatøren hvor langt det var til sentralen (er det noe sted man kan få vite dette?)).

har hatt 2048/448(256) fra tiscali siden januar 2002 før det (selv om jeg bare fikk 256kbit ut siden dag 1, ikke fortalte de meg om forandringen og ikke satte de ned prisen, forbanna drit, glad jeg er kvitt dem)

har på følelsen jeg kommer til å føle det samme med catch, har man uflaks så har man uflaks.

 

edit: litt feil her og der

Endret av PeGG.oslo
Lenke til kommentar
har også nettopp fått 2mbit sdsl fra catch (lille julaften (beste julegave noensinne)), men er ganske misfornøyd.

får bare ~50% av det jeg betaler for (sparker meg selv daglig for at jeg glemte å spørre installatøren hvor langt det var til sentralen (er det noe sted man kan få vite dette?)).

har hatt 2048/448(256) fra tiscali siden januar 2002 før det (selv om jeg bare fikk 256kbit ut siden dag 1, ikke fortalte de meg om forandringen og ikke satte de ned prisen, forbanna drit, glad jeg er kvitt dem)

har på følelsen jeg kommer til å føle det samme med catch, har man uflaks så har man uflaks.

 

edit: litt feil her og der

Du kan jo kontakte catch og forhøre deg med dem. Bor du langt unna en sentral så er jo det en forklaring, hvis ikke så kan det være noe med linjen din, mail catch du, så finner du ut av det. :yes:

Lenke til kommentar
Har shdsl fra nextgentel. 2300/2300.

 

Får jeg det? NEI! 1900/1400 Bor et steinkast unna sentralen.

 

Pingen sug max når jeg spiller.

 

nextgentel er ræva! for Guds skyld ikke bind dere til dem. Dere kommer til å bli plaget fra dag 1.

Har du klaget til dem? Det pleier å hjelpe å ta en telefon, hadde et lignende problem med min leverandør, fikk bare 710/130 men kundebehandleren fikset det med et tastetrykk mens vi pratet i telefonen, enkelt å greit! Det nytter å klage..

Lenke til kommentar

Scrim: ringte support, de sa at sdsl ikke skal gi mer, den skal gi 2mbit total opp/ned, ikke 2mbit hver vei... mente han.

får sende en mail i morra

oppga at det var 3500 meter til sentralen, grensa er på 4900. idiotisk å gi noen en linje hvis den bare yter 50%, i det minste senk prisen deretter.

Lenke til kommentar
Scrim: ringte support, de sa at sdsl ikke skal gi mer, den skal gi 2mbit total opp/ned, ikke 2mbit hver vei... mente han.

får sende en mail i morra

oppga at det var 3500 meter til sentralen, grensa er på 4900. idiotisk å gi noen en linje hvis den bare yter 50%, i det minste senk prisen deretter.

ikke 2 mbit hver vei... neivel.... :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor klage over at dere ikke klarer å laste ned warez raskt nok?

Har du prøvd å synkronisere/sende mail med 720/128?

 

Da ville du skjønne at det ikke bare er personer som laster ned warez som trenger LITT høyere upload-hastighet.

 

Og for downloaden, hva med:

Streaming av video

Nedlasting av (lovlig kjøpt) programvare

osv...

 

Kanskje grunnen til at alle plate- og filmselskaper ikke gidder å lage gode online-løsninger, er at de tenker som deg?...:)

 

(Håper det var en spøk...)

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...