Nilsoni Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) #meget lite beskrivende emnetittel endret# Har akkurat motatt en slik bærbar pc. Har satt i batteriet, og strømforsyning! Men når jeg åpner skjermen og slår på maskinen kommer det ikke noe opp på skjermen! Er det jeg som har gått helt glipp av noe eller??? Endret 11. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
z00l Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Og batteriet har strøm ? -z00l- Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Ser ut til at batteriet får strøm, har satt det til lading, og "strømlampen" lyser! Når jeg skrur på pc'en, så lyser også lyset som indikerer at pc'en er påslått! Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Ingen som kan antyde hva problemet kan være? Hører i tillegg aktivitet på pc'en når jeg slår den på, men ingenting skjer på skjermen! Endret 11. september 2004 av Nilsoni Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Høres det ut som maskinen faktisk starter opp (CD-rom som snurrer, harddisk som jobber, evt Windows oppstartslyd e.l.), eller virker det som om den står bom fast umiddelbart etter at du slår den på? Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Høres ut som maskinen starter opp, men den er levert uten operativsystem. Skulle vel uansett fått opp skjermbilde for å gå inn i bios. Prøvde å sette i XP-cd'en, og den snurrer og går en stund til den stopper etterhvert. Men ingen skjermbilde. Prøvde også å koble til en stasjonær skjerm til utgangen på baksiden av maskinen, men det var ikke reaksjon! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Emnetittel endret slik at den beskriver tråden best mulig. Trådstarter: Ta en titt på netikette samt retningslinjer. Poster som har vært helt off topic i denne posten har blitt fjernet da det betraktes som spam. Et godt tips er å bruke rapporter-knappen istedenfor å leke moderator. Endret 11. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Har du prøvd trykke på den svarte knappen på undersiden av pcen, den skyves litt på føres den vil starte tror jeg... Tror muligens det er det som kan løse problemet ditt Endret 11. september 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
delillos Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 På de fleste bærbare er det en liten bryter eller liknende som skal sørge for at skjermen slås av om du lukker igjen pc'n. På en av de jeg har hatt var det "beskyttettelses folie" over enkelte plast deler, denne folien blokerte faktisk bryteren slik at skjermen ikke slo seg på når jeg skulle slå på pc'n. Hvis du har noe slik folie så prøv å fjern den. Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Takk for svarene... finner ikke noen svart knapp på undersiden av pc'en.. hvor er den? Må jeg skru løs noe? Ser ikke ut som det er noe folie på knappen heller, har prøvd å trykke den ned flere ganger for å se om den var kilt fast nede i maskinen! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) En jeg kjenner har en bærbar fra ECS Og på denne så var det en slags knapp/bryter på undersiden ja, som jeg trykket/skyvde på for å få den til å funke.... Hvordan det er en din maskin vet jeg, meste sannsynligvis noe det samme burde jeg tro.... Du trenger ikke å skru løs noe nei Endret 11. september 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Snask Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 på tastaturet på F knappene så har du sikkert en funksjon som har bilde av 2 skjermer / 2pcer på. den brukes til å bytte mellom display når du har ekstra skjerm/prosjektor koblet til. Prøv å hold nede FN knappen og trykk på den funksjonsknappen Lenke til kommentar
Gjøk Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hmm.. Hvor kjøpte du maskinen? Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hmmm... finner ikke noen knapp på undersiden nei... Skjer ikke noenting når jeg holder inne FN, og trykker på skjermikonet, har prøvd å justere lysstyrke også. Pc'en er kjøpt hos Multicom, merkelig hvis de sender ut pc'er uten å sjekke de først.. Begynner å bli rimelig grinete... Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har også lagt merke til at det ikke kommer opp noen lys der hvor pc'en skal indikere harddisk aktivitet osv rett nedenfor skjermen! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har du hørt med multicom? Kanskje de vet hva som er galt. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 det finnes en knapp der man kan trykke for at skjermen blir svart, det er den som brukes når man lukker ned lokket på bærbare, mulig den har satt seg fast? Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Skal ringe Multicom i morgen... Knappen som trykkes ned når skjermen legges sammen ser helt ok ut! Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Ringte Multicom i dag, og fikk bare beskjed om å sende den inn... Da jeg spurte om de kunne sende meg en ny en med en gang, fikk jeg besked om at han tvilte på det, men at jeg kunne sende en mail til support om det. Sendte en mail ca kl. 09:00, men har enda ikke hørt noe! Hvordan er prosedyrene her? Kan jeg kreve at de sender en ny med en gang eller? Litt surt for meg da jeg er avhengig av bærbar pc i jobb situasjon fra i dag av... Lenke til kommentar
Nilsoni Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Fikk svar på mail nettopp. Får beskjed om at de ikke kan forskuttere varer som sendes til service! Høres veldig merkelig ut da jeg har motatt en defekt vare fra de ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå