Omar Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg innstallerte akkurat Service Pack 2, til windows xp pro. Da fikk jeg visst en ny windows firewall. Jeg har allerede norton internet sedurity og jeg gidder ikke å bruke windows firewallen også. Er det noen som veit en fiks måte å slette denne nye firewallen på? Edit: jeg har deaktivert den nå, men jeg vil slette den helt også Endret 11. september 2004 av Omar Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 nei, det tror jeg ikke går. du må nok klare deg med å bare deaktivere den ja. så lenge den er deaktivert så gjør den ikke noe galt. hehe. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fikk du ikke spørsmål av Norton Internet Security om å beholde Norton istedenfor Windows firewall antivirus etter første boot med SP2? I såfall kan den disables i Security senter i kontrollpanel. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg bruker norton nå. Det eneste jeg fikk beskjed om var å la "Automatic updates" stå på eller av. Jeg satte det på også brøt He****e løs! neida.. hehe Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 deaktivere hva sa du? NIS eller Windows brannmuren? hvis det var det siste du mente så hadde han vel gjort det etter hva jeg forstod. hvis det var det første du mente så trenger du jo ikke å deaktivere Norton Internet Security brannmuren, Windows brannmuren er jo 10 ganger dårligere enn NIS sin firewall f. eks. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Huh? Jeg bruker norton nå! Det har jeg alltid gjort Men etter jeg innstallert sp2 poppa en ny brannmur opp. Den vil ejg ikke bruke! Derfor deaktiverte jeg den, men jeg vil også slette den helt.. Men det går tydligvis ikke. Sånn. Nå fortsår alle Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 har forstått det hele tia jeg, men det går altså ikke an å slette den. det sa jeg også i en annen post her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå