Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 [iC,11/09/2004 : 18:18] Fordi Duke Nukem er mannen som er for kul til å gå i gata! han bruker Jet pack! Jaja, så lenge ingen ligner på en "pig cop" så :!: Gabe? :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 oh shit.. vi må dra ned til irak og redde han.. hvem blir med?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 oh shit.. vi må dra ned til irak og redde han.. hvem blir med?? Jeg vet om transport oxo! Vi spør Osama! Han bor rett nedi gata her! Seriøst, det ER en fyr som er prikk lik han nedi gata her! Sinnsykt creepy! Tenker på å ta bilde, men er redd for at han skal skyte meg! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 [iC' date=12/09/2004 : 00:07] oh shit.. vi må dra ned til irak og redde han.. hvem blir med?? Jeg vet om transport oxo! Vi spør Osama! Han bor rett nedi gata her! Seriøst, det ER en fyr som er prikk lik han nedi gata her! Sinnsykt creepy! Tenker på å ta bilde, men er redd for at han skal skyte meg! Hehe, og når spillet kommer springer du etter han og spør etter autografen Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 [iC' date=12/09/2004 : 00:07] Vi spør Osama! Han bor rett nedi gata her! Seriøst, det ER en fyr som er prikk lik han nedi gata her! Sinnsykt creepy! Tenker på å ta bilde, men er redd for at han skal skyte meg! Det er osama da. det er derfor usa ikke finner han fordi de leter i afganistan og ikke i norge.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hm, prikk lik nesten ja. Kanskje derfor HL2 lar seg vente med å komme, de må få hovedpersonen ut av irak først. HJELP, tenk om de dreper Freeman, erm, gisslet. Da blir det ingen HL2 ingen fare. Vi har en assistent (med mindre det er han som er i irak ) Endret 12. september 2004 av jalla`n Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hm, prikk lik nesten ja. Kanskje derfor HL2 lar seg vente med å komme, de må få hovedpersonen ut av irak først. HJELP, tenk om de dreper Freeman, erm, gisslet. Da blir det ingen HL2 ingen fare. Vi har en assistent (med mindre det er han som er i irak ) Det bildet er tatt opp før, les tråden da mann! Nuvell..Hva med denne karen: http://www.stud.ntnu.no/~jorgenhv/bilder/oleenge.jpg ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hm, prikk lik nesten ja. Kanskje derfor HL2 lar seg vente med å komme, de må få hovedpersonen ut av irak først. HJELP, tenk om de dreper Freeman, erm, gisslet. Da blir det ingen HL2 ingen fare. Vi har en assistent (med mindre det er han som er i irak ) Lærer på dagtid, aktiv monsterdreper (med spesialfelt innenfor monster fra rommet) på natterstid. Høres ut som en forbedret utgave av Daredevil (som er den desidert dårligste filmen jeg noen gang har sett) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Lets tell Bush Nei, for faen! Jeg vil ikke ha noen atom-krig i hagen min! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 [iC' date=12/09/2004 : 23:16] Lets tell Bush Nei, for faen! Jeg vil ikke ha noen atom-krig i hagen min! Så så, Bush dreper ikke de uskyldige Om du dør pga Bush, er det vel fordi du var "En mulig terrorist" Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 http://starmatch.vg.no/browse.asp?person=0...ab1693e&index=9 LOL! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 :!: haha,var faktisk litt lik Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 http://starmatch.vg.no/celeb.asp?id=459&index=1 :S Jeg la inn et bilde av bush, men ifølge datamskinen så ligna det ikke... samme bilde til å med Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er jo selveste Gordan Freeman jo...! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 [iC,12/09/2004 : 23:16] Lets tell Bush Nei, for faen! Jeg vil ikke ha noen atom-krig i hagen min! Så så, Bush dreper ikke de uskyldige Om du dør pga Bush, er det vel fordi du var "En mulig terrorist" Ja, nå vet jo alle at Bush har 0.000000 iQ da! Dessuten, vi har mye olje, og for de som ikke vet det, så er Bush han som starta et verdens-kjent olje selskap! VI har olje! Om han skal ta oljen min, så sloss jeg for den! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det bildet er tatt opp før, les tråden da mann! Eg veit no d da! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ikke la dette bli en politisk tråd da. Det er eget forum til slikt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 [iC' date=13/09/2004 : 16:57] [iC,12/09/2004 : 23:16] Lets tell Bush Nei, for faen! Jeg vil ikke ha noen atom-krig i hagen min! Så så, Bush dreper ikke de uskyldige Om du dør pga Bush, er det vel fordi du var "En mulig terrorist" Ja, nå vet jo alle at Bush har 0.000000 iQ da! Dessuten, vi har mye olje, og for de som ikke vet det, så er Bush han som starta et verdens-kjent olje selskap! VI har olje! Om han skal ta oljen min, så sloss jeg for den! Fyll all oljen din på en gammel Lada (som du sef eier) og si som det er, du har nettopp had bilen inne på service og fått ny olje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå