Echosiren Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) sliter litt med trådløst nettverkskort. har innstallert driver, men når jeg skal konfigurere så er "control panel"et oppe i noen få sekunder, så er det vekke igjen. når jeg igjen trykker på ikonet som får opp "control panel"et, så får jeg valget "hide", istedenfor "show". jeg trykker da hide, og trykker på ikonet igjen og trykker "show" da kommer control panelet opp i et sekund eller to så er det vekke igjen... er driveren korrupt eller er det bare jeg som har gjort noe feil? Endret 11. september 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis du bruker WinXP, så må du bruke Zero Configuration for å konfigurere trådløse kort. Alternativet er å disable Zero Configuration i Services. Det siste kan i noen tilfeller anbefales uansett, siden det gir mer stabile trådløse forbindelser. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 har gjort det, men det fucker seg fortsatt... den consollen hopper bare opp og ned:( Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har du de nyeste driverene fra produsenten? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 jupp... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Sjekk i Device Manager/Enhetsbehandling om du har noen feilmelding på kortet der. Ellers fåreslår jeg at du avinstallerer, og prøver igjen. Edit: Prøv gjerne kortet i en annen slot også. Endret 18. september 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå