moesen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har et problem, jeg har bare PCI-slot Har hørt at voodoo 5 er bra men vil helst ha GeForce4 MX PCI men hvor kan jeg få tak i dette? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Se på prisgaiden på hardware.no. kan hende at du finner det der. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har sett der og mange andre steder, men takk like vell. Jeg tror at jeg må på en utenlangsk side og bestille. Er det noen som vet hvor så skrik ut!!!!!!!!!!!!!!!! [ Denne Melding var redigert av: moesen på 2002-05-08 16:21 ] Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Skaff et GF2 ultra PCI, det er bedre enn Voodoo 5. Voodoo korta er på linje med vanlig GF. Beste måten er å koble sammen flere kort. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har et GeForce 2 MX med 32mb SD-ram på men en stor del av spillene hakker. Er GF2 Ultra Bedre en GF2MX [ Denne Melding var redigert av: moesen på 2002-05-08 16:23 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 15:35, moesen skrev:Jeg har et problem, jeg har bare PCI-slot Har hørt at voodoo 5 er bra men vil helst ha GeForce4 MX PCI men hvor kan jeg få tak i dette? PCI kort ligger langt bak tilsvarende kort i AGP versjon på ytelse. Siden du tenker på å oppgradere skjermkort er du tydeligvis opptatt av 3D ytelsen på maskinen din. PCI er en utdatert teknologi mht grafikkort. Dersom du ikke har en AGP slot så ville jeg kjøpt et hovedkort også. Blir for dyrt ATM med nytt hovedkort så er det bare å finne fram sparegrisen og fore den opp til å bli feit igjen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå